انتقال ۱۰میلیون دلار ارز دیجیتال توسط کیف پول متعلق به صرافی FTX

تیم بیدارز
انتقال 10 میلیون دلاری کیف پول FTX

بر اساس داده‌های پلتفرم تحلیلی بلاک چین Arkham Intelligence، کیف پول FTX حدود 6.23 میلیون دلار اتر و بیش از 4 میلیون دلار آلتکوین را از 31 آگوست (9 شهریور) منتقل کرده است. این شامل 1.2 میلیون دلار توکن اف تی ایکس (FTX)، 1.8 میلیون دلار یونی سواپ (Uniswap)، 1.3 میلیون دلار اچ ایکس ار او (HXRO)، 550000 دلار سوشی سواپ و 260000 دلار توکن مرزی است.

در 24 آگوست (2 شهریور)، FTX طرحی را برای انتصاب مایک نووگراتز به عنوان مدیر سرمایه گذاری که مسئول نظارت بر فروش و مدیریت دارایی های رمزنگاری بازیابی شده خود بود، پیشنهاد داد. طبق این طرح، املاک FTX فقط مجاز به فروش 100 میلیون دلار از توکن ها در هفته خواهد بود.

در حالی که پیشنهادات ارائه شده در پرونده ها هنوز از نظر قانونی لازم الاجرا نیستند، انتظار می رود که پرونده فروش توکن FTX در 13 سپتامبر (22 شهریور) در دادگاه مطرح شود.

انتقال اخیر دارایی های رمزنگاری شده توسط FTX نگرانی‌هایی را در مورد تخلیه احتمالی توکن‌ها در بازارهای کریپتو ایجاد کرده است. با این حال، لازم به ذکر است که FTX محدودیت‌هایی را برای فروش توکن‌ها خود اعمال کرده است که ممکن است به کاهش تأثیرات این اقدام کمک کند.

می‌خواهید از آخرین خبرها و تازه ترین تحولات در حوزه ارزهای دیجیتال مطلع شوید؟ به بخش اخبار در مجله بیدارز مراجعه کنید.

Follow:
تیم بیدارز
ثبت نظر جدید
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها