افزایش فعالیت‌ وال‌های شیبا، قیمت صعودی می‌شود؟

علی مهری
تصویر سگی از نژاد شیبا را نشان می دهد که بین تعدادی وال در دریا و اسمان است، افزایش فعالیت‌ وال‌های شیبا

شیبا اینو در 48 ساعت گذشته شاهد افزایش خیره‌کننده 2300 درصدی در فعالیت وال‌ها بوده است. این افزایش فعالیت‌ وال‌های شیبا، منجر به ورود بیش از 4.52 تریلیون توکن SHIB به کیف پول‌های وال‌ها شده است.

این افزایش فعالیت‌، گمانه‌زنی‌ها در مورد افزایش قیمت شیبا اینو در آینده نزدیک افزایش داده است. برخی از تحلیلگران معتقدند که این افزایش فعالیت، نشان‌دهنده این است که وال‌ها در حال جمع‌آوری توکن‌های شیبا اینو برای افزایش قیمت آن هستند.

شما می‌توانید قیمت شیبا را بصورت لحظه‌ای در بیداَرز ببینید.

با این حال، باید توجه داشت که بازار ارزهای دیجیتال بسیار نوسان‌پذیر است و قیمت SHIB نیز می‌تواند به سرعت تغییر کند. بنابراین، سرمایه‌گذاران باید قبل از تصمیم‌گیری در مورد خرید یا فروش SHIB، تحقیقات خود را انجام دهند.

جدیدترین اخبار ارزهای دیجیتال را در بیدارز بخوانید.

منبع: u.today

توسط علی مهری
Follow:
با سلام! من علی مهری ناری هستم، دانشجوی مهندسی کامپیوتر با علاقه‌ی ویژه به دنیای سئو. در این دوران تحصیلی، عشقم به فناوری و دیجیتال مرا به سوی آموزش و تحقیق در زمینه‌های جذابی مانند ارزهای رمزنگاری شده و بهینه‌سازی سایت‌ها سوق داده است. من تمام تجربیات و دانش خود را در این دنیای پویا با شما به اشتراک می‌گذارم. هدفم ارتقاء دانش شما در زمینه ارزهای دیجیتال و کمک به شما در رسیدن به موفقیت در این دنیای جذاب است.
ثبت نظر جدید
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها