پزشک آمریکایی با بیت کوین قاتل استخدام کرد

علی مهری
تصویر پزشکی که یک سکه بیت کوین در درست دارد، اسنخدام قاتل با بیت کوین

یک پزشک آمریکایی به استفاده از بیت کوین برای استخدام یک قاتل مزدور برای کشتن دوست دخترش اعتراف کرد. این پرونده بار دیگر توجه‌ها را به استفاده از بیت کوین برای انجام فعالیت‌های غیرقانونی جلب کرده است.

دکتر جیمز وان، یک پزشک ساکن ایالات جورجیا در آمریکا، به استخدام یک قاتل مزدور از طریق دارک وب اعتراف کرد. او که فکر می‌کرد ماهیت مستعار بیت کوین، هویتش را پنهان می‌کند، قاتلی را استخدام کرد تا دوست دخترش را به قتل برساند و سپس ماشین او را بدزدد.

بر اساس گزارش‌ها، وان در سال ۲۰۲۳، دوست دخترش را به قتل رساند و جسد او را در یک جنگل در نزدیکی آتلانتا، جورجیا دفن کرد. او سپس با استفاده از بیت کوین، مبلغ ۲۵٬۰۰۰ دلار به قاتل پرداخت کرد.

قاتل مزدور با پلیس همکاری کرد و وان را به قتل دوست دخترش متهم کرد. پلیس پس از بازداشت وان، جسد دوست دخترش را در جنگل پیدا کرد.

این پرونده نشان می‌دهد که بیت کوین می‌تواند برای انجام فعالیت‌های غیرقانونی، از جمله قتل، مورد استفاده قرار گیرد. دولت‌ها و نهادهای مالی باید اقدامات بیشتری برای مقابله با این پدیده انجام دهند.

جدیدترین اخبار ارزهای دیجیتال را در بیدارز بخوانید.

توسط علی مهری
Follow:
با سلام! من علی مهری ناری هستم، دانشجوی مهندسی کامپیوتر با علاقه‌ی ویژه به دنیای سئو. در این دوران تحصیلی، عشقم به فناوری و دیجیتال مرا به سوی آموزش و تحقیق در زمینه‌های جذابی مانند ارزهای رمزنگاری شده و بهینه‌سازی سایت‌ها سوق داده است. من تمام تجربیات و دانش خود را در این دنیای پویا با شما به اشتراک می‌گذارم. هدفم ارتقاء دانش شما در زمینه ارزهای دیجیتال و کمک به شما در رسیدن به موفقیت در این دنیای جذاب است.
ثبت نظر جدید
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها