بیت کوین به بالاترین سطح خود در سال رسید

علی مهری
تصویر موشکی را نشان میدهد که نماد بیت کوین بر روی ان ثبت شده، افزایش قیمت بیت کوین

بیت کوین به بالاترین سطح خود در سال رسید و در معاملات روز سه شنبه به 35000 دلار رسید. این افزایش قیمت به دنبال افزایش جریان ورودی به محصولات کریپتو توسط سرمایه گذاران سازمانی بود.

قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته 14.5 درصد افزایش یافته است و در حال حاضر 22 درصد بالاتر از سطح خود در هفته گذشته است. این دارایی هنوز 50 درصد از اوج قیمت خود در نوامبر 2021 (آذر 1400) پایین تر است.

تحلیلگران معتقدند که افزایش قیمت بیت کوین به دلیل افزایش اشتهای سازمانی برای این ارز دیجیتال است. CoinShares، یک شرکت تجزیه و تحلیل بازار کریپتو، گزارش داد که جریان ورودی به محصولات کریپتو در هفته گذشته به 66 میلیون دلار رسید.

این افزایش قیمت می تواند سرمایه گذاران خرد را به خرید بیت کوین تشویق کند. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که بازار ارزهای دیجیتال بسیار نوسان است و سرمایه گذاران باید قبل از خرید هر گونه دارایی دیجیتالی تحقیقات خود را انجام دهند.

جدیدترین اخبار ارزهای دیجیتال را در بیدارز بخوانید.

منبع: beincrypto

توسط علی مهری
Follow:
با سلام! من علی مهری ناری هستم، دانشجوی مهندسی کامپیوتر با علاقه‌ی ویژه به دنیای سئو. در این دوران تحصیلی، عشقم به فناوری و دیجیتال مرا به سوی آموزش و تحقیق در زمینه‌های جذابی مانند ارزهای رمزنگاری شده و بهینه‌سازی سایت‌ها سوق داده است. من تمام تجربیات و دانش خود را در این دنیای پویا با شما به اشتراک می‌گذارم. هدفم ارتقاء دانش شما در زمینه ارزهای دیجیتال و کمک به شما در رسیدن به موفقیت در این دنیای جذاب است.
ثبت نظر جدید
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها