عرضه USDC بر روی شبکه‌های آپتیمیزم و بیس

تیم بیدارز
عرضه USDC بر روی شبکه‌های آپتیمیزم و بیس

شرکت سیرکل (Circle) اعلام کرد که در این هفته، استیبل کوین یو‌اس‌دی‌ کوین (USDC) را به‌شکل بومی بر روی دو بلاک چین آپتیمیزم و بیس عرضه می‌شود. این شرکت گفت که عرضه یو‌اس‌دی کوین از ۳۰ اوت (۸ شهریور) بر روی آپتیمیزم آغاز شده و این نسخه بومی جدید به‌تدریج جایگزین نسخه کنونی می‌شود که از بلاک چین اتریوم پل شده است. سیرکل همچین از عرضه استیبل کوین خود بر روی شبکه بیس به‌عنوان جایگزین نسخه موجود پل‌شده از اتریوم خبر داد.

همچنین شرکت Circle گفت که این نسخه‌های بومی USDC امکان راه‌اندازی ورودی و خروجی سازمانی را فراهم می‌کنند و به اطمینان حاصل می‌شود که USDC همیشه کاملاً پشتیبانی و قابل بازخرید است. اگرچه تاریخی را برای راه‌اندازی Optimism یا Base ارائه نکرد، اما جرمی آلر، مدیرعامل، در توییت‌های جداگانه پیشنهاد کرد که هر پرتاب «هفته آینده» انجام شود. این نشان می دهد که هر پرتاب قبل از 9 سپتامبر انجام می شود.

برای مشاهده نرخ لحظه‌ای USDC و نمودار قیمتی، به صفحه اختصاصی خرید یو اس دی کوین مراجعه کنید.

Circle این پرتاب را به عنوان بخشی از رویداد “StableSeptember” خود توصیف کرد. قبلاً اعلام کرده بود که USDC را روی پنج بلاک چین در ماه سپتامبر راه اندازی خواهد کرد. راه اندازی های هدفمند بلاک چین برای ماه سپتامبر شامل Cosmos via Noble، NEAR، و Polkadot و همچنین راه اندازی های Base و Optimism که در بالا ذکر شد می باشد.

این شرکت همچنین گفت که USDC را در ششمین زنجیره Polygon PoS، در ماه اکتبر راه اندازی خواهد کرد. USDC در حال حاضر در Polygon به صورت پل وجود دارد. Circle علاوه بر راه اندازی بر روی بلاک چین های جدید، در سطح بین المللی نیز در حال گسترش است. این شرکت اخیراً شراکتی را اعلام کرده است که در آن شبکه پرداخت آمریکای لاتین Mercado Pago پشتیبانی USDC را به کاربران شیلیایی ارائه می دهد.

برای اطلاع از اخرین خبرها و تازه ترین تحولات در حوزه ارزهای دیجیتال به بخش اخبار در مجله بیدارز مراجعه کنید.

Follow:
تیم بیدارز
ثبت نظر جدید
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها