استیبل‌کوین پی‌پل به‌زودی با اکوسیستم‌های DeFi سازگار می‌شود

تیم بیدارز
سازگاری استیبل کوین پی‌پل با اکوسیستم دیفای

در یک مصاحبه جدید در پادکست Unchained، خوزه فرناندز داپونته، معاون ارشد پی پال در حوزه بلاک چین، رمزارز و ارزهای دیجیتال، به میزبان لورا شین می‌گوید که این شرکت قصد دارد PYUSD را که اوایل ماه جاری راه اندازی شد، در صرافی های رمزنگاری در دسترس قرار دهد. و با اکوسیستم های DeFi سازگار است.

خوزه فرناندز داپونته: من فکر می‌کنم دی‌فای بخشی از موج اول خواهد بود به این معنا که می‌خواهیم به جایی برویم که کاربران ارزهای دیجیتال امروز از استیبل کوین‌ها استفاده می‌کنند و دی‌فای یک مورد استفاده برای آن است. از امروز، فقط می توانید PYUSD را در کیف پول PayPal دریافت کنید. ما در حال افزایش محصول هستیم، اما قطعاً، هدف این است که در صرافی‌های اصلی موجود باشد و زمانی که توزیع در دسترس باشد، مردم می‌توانند از آن برای موارد استفاده سنتی استفاده کنند.

داپونته ادامه می دهد که PYUSD در حال حاضر با کیف پول های اتریوم (ETH) سازگار است زیرا از نظر فنی یک توکن ERC-20 است و کاملاً پشتیبانی می شود و با مقررات نیویورک مطابقت دارد. استیبل کوین PYUSD یک توکن ERC-20 است، بنابراین در بلاک چین اتریوم مستقر شده است و می تواند به بیرون به کیف پول هایی که توکن های ERC-20 را فعال می کنند ارسال شود.

قطعاً جنبه ای از آن وجود دارد که به یک استیبل کوین کاملاً تحت حمایت و تنظیم شده مربوط می شود. همانطور که می دانید ما خارج از نیویورک صادر شده ایم. Paxos صادرکننده است و توکن توسط DFS نیویورک (دپارتمان امنیت مالی) تأیید شده است و نیویورک دارای الزامات بسیار واضح و سختگیرانه از نظر KYC و مقررات ضد پولشویی است که نیاز به توانایی قادر به کنترل صحیح در محل باشند.

برای اطلاع از اخرین خبرها کلیک کنید.

Follow:
تیم بیدارز
ثبت نظر جدید
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها