نظر مدیرعامل مایکروسافت درباره حضور گیمرها در متاورس

تیم بیدارز

به گفته فیل اسپنسر برخی از گیمرها متاورس را دوست ندارند

فیل اسپنسر، مدیر عامل مایکروسافت گیمینگ توضیح می‌دهد که چرا برخی از گیمرها متاورس را دوست ندارند

مدیر عامل مایکروسافت گیمینگ، فیل اسپنسر، گفت که او معتقد است که گیمرها مدت زمان 30 سال است که در دنیای متاورس بوده‌اند و حال درک می‌کند که چرا برخی از آنها در حال حاضر درباره ورود به آن تردید دارند.

در صحبت با بلومبرگ استودیو در روز جمعه، او اظهار کرد گیمرها سمت و سوی متاورس نیایند، چرا که تکنولوژی و محتوایی که در حال حاضر در آن وجود دارد همانی است که گیمرها در سه دهه پیش تجربه کرده اند و این موضوع برای آنها چیز جدیدی نیست.

او گفت: «برای من اصلاً تعجب آور نیست که گیمرها با خود بگویند: من در حال حاضر هم یک آواتار از خودم دارم و می‌توانم وارد دنیای مشترک شوم و مکالمات صوتی داشته باشم.»

آقای اسپنسر در ادامه اظهار کرد که برای ورود به برخی از جنبه های دنیای متاورس از جمله بازی برای کسب درآمد، “احتیاط” می‌کند.

اسپنسر قبلاً از استفاده بازی‌های بلاک چین از بازی برای دریافت رایگان ارز دیجیتال و NFT انتقاد کرده بود و مایکروسافت در مورد استفاده از پلتفرم‌های آنها برای پروژه‌های «استثماری» قانون وضع کرده است.

بیشتر بخوانید: Nft چیست؟ (کاربردها و نحوه خرید و فروش)

در ماه جولای، استودیو Mojang، که متعلق به مایکروسافت است، دستورالعمل‌های انجمن خود را برای Minecraft به‌روزرسانی کرد تا از پروژه‌های شامل NFT با استفاده از این پلتفرم جلوگیری کند. این تصمیم ضربه‌ای بود به ویژه به پلتفرم متاورس NFT Worlds، که مجبور شد استفاده از Minecraft را به عنوان پایه دنیای مجازی خود متوقف کند.

با این حال، اسپنسر اعتراف کرد که درآمدزایی در بازی‌های web2 از قبل میان بازیکنان وجود دارد.

“افرادی هستند که به معنای واقعی کلمه وقت خود را صرف انجام برخی کارها در یک بازی می‌کنند تا مقداری ارز جمع کنند که سپس بتوانند آن را با پول واقعی به یک بازیکن ثروتمند دیگر بفروشند، تا آن شخص مجبور نباشد وقت خود را صرف کند. اما اکنون بازی هایی وجود دارند که اقصادشان در خود بازی شکل می‌گیرد”

Follow:
تیم بیدارز
ثبت نظر جدید
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها