طریقه کسب درآمد از سیستم سپرده گذاری بپ سوآپ (BEPSwap)

تیم بیدارز

بِپ سوآپ (BEPSwap) چیست؟

در صنعت ارزهای رمزپایه روش های جذابی برای کسب درآمد وجود دارد. امروزه کشت سود یا ییلد فارمینگ و وام دهی، با وجود اکوسیستم های مشکوک، طرفداران زیادی دارند. بپ سوآپ یک جایگزین خاص برای آن است که جوایز بالایی برای استیکینگ ارائه می دهد.

مفهوم بپ سوآپ

کسب درآمد از طریق استیکینگ یا سپرده گذاری ارزهای رمزپایه مفهوم جدید و دور از ذهنی نیست. برخی از  سرمایه گذاران به جای گردآوری دارایی های در یک استخر، استیکینگ را با استفاده از کیف پول خود انجام می دهند. در این مورد استثناهایی نیز وجود دارد که شامل تزوس، کاردانو و برخی از دیگر ارزها می شود. استیکینگ در استخر برای افرادی مناسب است که در پی کسب یک جریان درآمد باثبات و قابل اعتماد هستند.

یک پلتفرم استیکینگ جدید به نام بپ سوآپ (BEPSwap) به عنوان بخشی از اکوسیستم THORchain ایجاد شده است. هدف از طراحی این پلتفرم، تسهیل استیکینگ توکن های BEP2 است. توکن های BEP2 دارایی های هستند که در بلاکچین بایننس چین ایجاد شده اند. این اکوسیستم هنوز نسبتاً کوچک است، اما زمانی که بزرگ تر شود می تواند نقدینگی قابل توجهی را در خود جای دهد.

از طریق بپ سوآپ می توان دارایی های BEP2 را معامله کرد و یا آن ها را در یک استخر استیک نمود. میزان پاداش بر اساس نوع توکن BEP2 متفاوت است و اکنون میانگین آن 55 درصد عملکرد سالانه می باشد که بسیار قابل توجه است و بیش از 4  درصد در ماه بازدهی دارد. 

چه توکن هایی را می توان سپرده گذاری کرد؟

این پلتفرم تورچین توکن های بسیاری را مورد پشتیبانی قرار می دهد. برای استیک کردن دارایی ها، باید مقداری RUNE (توکن بومی تورچین) داشته باشید. محدودیت سرمایه نیز در نظر گرفته شده است که البته با گذشت زمان می توان آن را تنظیم کرد. تمام این موارد به میزان نقدینگی BEP2 ارائه شده توسط کاربران بستگی دارد.

چند روز پس از راه اندازی این پلفترم، 1.34 میلیون دلار دراین پلتفرم سپرده گذاری شد و بیش از 400 کاربر به آن ملحق شدند که برای شروع بسیار خوب بود. در همان چند روز اول، چندین استخر ایجاد شد و توانست به مجموع درآمد 1432 دلار برسد. تمامی این آمار و ارقام، با وجود محدودیت میزان توکن های استیک شده، برای یک پروژه تازه کار بسیار خوب است.

این پلتفرم توانسته است به خوبی توجهات را به سمت تورچین و RUNE جلب کند و فعلاً هدف اصلی آن جذب نقدینگی بیشتر می باشد.

Follow:
تیم بیدارز
ثبت نظر جدید
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها