پایان روند نزولی کریپتو نزدیک است

تیم بیدارز
روند نزولی کریپتو

به نظر می‌رسد روند نزولی اخیر بازار ارزهای دیجیتال در حال پایان است، زیرا آخرین تحقیقات جی‌پی‌مورگان نشان می‌دهد که اکثر پوزیشن‌های خرید لیکوئید شده‌اند. جی‌پی‌مورگان کاهش بهره باز بیت کوین را نشانه ای از تضعیف روند فعلی قیمت می دانند.

 تحقیقات JPMorgan نشان می دهد که اکثر انحلال های موقعیت طولانی تکمیل شده است. به گفته تحلیلگران، کاهش بهره باز بیت کوین به عنوان نشانه ای از تضعیف روند فعلی قیمت تلقی می شود در نتیجه، در کوتاه مدت شاهد نزول محدودی برای بازارهای رمزنگاری هستیم.

در تحقیقات آمده است که قیمت کریپتو در هفته های اخیر به دلیل کاهش خوش بینی در مورد تحولات نظارتی در ایالات متحده روند نزولی داشته است. به گزارش بازارهای کوین تلگراف، در 26 آگوست، بیت کوین نزدیک به 26000 دلار معامله شد که طی 30 روز گذشته 11.27 درصد کاهش داشت.

تحولات مثبت در ماه های گذشته قیمت بیت کوین را افزایش داد. در میان آنها مجموعه ای از برنامه های کاربردی برای اولین صندوق های قابل معامله در مبادلات ایالات متحده (ETF) بود که به قیمت نقدی بیت کوین مرتبط بود.

پیروزی جزئی ریپل لبز در برابر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) یکی دیگر از پیشرفت های مثبت بود. با این حال، این خوش بینی به تدریج در حال محو شدن است، زیرا معامله گران منتظر تصمیمات بیت کوین ETF هستند و درخواست تجدید نظر SEC علیه ریپل باعث عدم اطمینان مجدد می شود.

به گفته تیم جی‌پی‌مورگان ، این سناریو به “دور جدیدی از عدم اطمینان قانونی” برای بازارهای رمزنگاری کمک می کند و آنها را نسبت به تحولات آینده حساس می کند. شرایط بازار خارجی نیز در کاهش بازار کریپتو نقش داشته است، از جمله افزایش بازدهی واقعی ایالات متحده و نگرانی در مورد رشد اقتصادی چین.
برای اطلاع از آخرین خبرها و تازه ترین تحولات در حوزه ارزهای دیجیتال به بخش اخبار در مجله بیدارز مراجعه کنید.

Follow:
تیم بیدارز
ثبت نظر جدید
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها