عرضه تتر در صرافی‌های متمرکز به بالاترین میزان در ۷ ماه گذشته رسیده

علی مهری
تصویر لوگوی ارز دیجیتال تتر را نشان می دهد که بر روی سکه ای ثبت شده

داده‌های گزارش سنتیمنت نشان می‌دهد که عرضه تتر ذخیره‌شده در کیف پول صرافی‌های متمرکز به ۹.۹۹میلیارد دلار، بالاترین سطح خود در تقریباً ۷ ماه گذشته رسیده است. این پلتفرم تحلیل آن‌چین خاطرنشان می‌کند که این صرافی‌ها از ۱۳ ژوئن (۲۳ خرداد) افزایش ۴۰درصدی موجودی تتر بوده‌اند.

به‌طور معمول، بسیاری از سرمایه‌گذاران و معامله‌گران از تتر به‌عنوان یک پناهگاه امن موقت برای بازگشت دوباره به بازار پرنوسان استفاده می‌کنند. بنابراین افزایش عرضه تتر در صرافی می‌تواند نشانه‌ای از این باشد که سرمایه‌گذاران به‌دنبال خرید ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین هستند.

در همین راستا، قیمت تتر نیز در چند روز گذشته روند صعودی داشته است. قیمت تتر در حال حاضر در محدوده ۱ دلار آمریکا قرار دارد که در مقایسه با هفته گذشته حدود ۵ درصد افزایش یافته است.

اگر این روند ادامه یابد، می‌توان انتظار داشت که قیمت ارزهای دیجیتال نیز در آینده نزدیک افزایش یابد. با این حال، باید توجه داشت که بازار ارزهای دیجیتال بسیار نوسانی است و پیش‌بینی‌های دقیق در این زمینه دشوار است.

جدیدترین اخبار ارزهای دیجیتال را در بیدارز بخوانید.

توسط علی مهری
Follow:
با سلام! من علی مهری ناری هستم، دانشجوی مهندسی کامپیوتر با علاقه‌ی ویژه به دنیای سئو. در این دوران تحصیلی، عشقم به فناوری و دیجیتال مرا به سوی آموزش و تحقیق در زمینه‌های جذابی مانند ارزهای رمزنگاری شده و بهینه‌سازی سایت‌ها سوق داده است. من تمام تجربیات و دانش خود را در این دنیای پویا با شما به اشتراک می‌گذارم. هدفم ارتقاء دانش شما در زمینه ارزهای دیجیتال و کمک به شما در رسیدن به موفقیت در این دنیای جذاب است.
ثبت نظر جدید
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها