سولانا محبوب‌ترین آلت‌کوین در میان سرمایه‌گذاران

تیم بیدارز
سولانا الت کوین محبوب برای سرمایه گذاران

سولانا طی نه هفته گذشته شاهد جریان‌های ورودی ثابتی بوده است، حتی در شرایطی که سایر محصولات سرمایه‌گذاری کریپتو در یک دوره مشابه با جریان خروجی مواجه شده‌اند. محصولات سرمایه‌گذاری سولانا از ابتدای سال 2023 به ارزش 26 میلیون دلار وارد شده‌اند و از همه آلتکوین‌های دیگر از جمله اتر پیشی گرفته‌اند. این نشان می‌دهد که سولانا محبوب‌ترین آلتکوین در بین سرمایه‌گذاران است.

در گزارش هفتگی جریان‌های صندوق دارایی دیجیتال در 4 سپتامبر (13 شهریور)، رئیس تحقیقات CoinShares، جیمز باترفیل، خاطرنشان کرد که حجم معاملات برای محصولات سرمایه‌گذاری رمزنگاری برای هفته منتهی به 1 سپتامبر (10 شهریور) 90 درصد بالاتر از میانگین سال تا به امروز بوده است. با این حال، این حجم معاملات منجر به خروجی 11.2 میلیون دلاری از محصولات کریپتو شده است.

برای مشاهده نرخ لحظه‌ای و نمودار قیمتی سولانا، به صفحه اختصاصی خریدوفروش سولانا در صرافی بیدارز مراجعه کنید.

این نشان‌دهنده یک دوره هفت هفته‌ای احساسات منفی است که 342 میلیون دلار محصولات کریپتو را در آن زمان ترک کرده است. با این حال YTD، محصولات سرمایه‌گذاری با 165 میلیون دلار جریان خالص مثبت هستند.

با این وجود، جریان خروجی‌ها بر محصولات سولانا تأثیری نداشته است. در واقع، محصولات سولانا شاهد ورودی هفتگی 700,000 دلار بودند، که نهمین هفته متوالی با ورودی 14.1 میلیون دلار در آن زمان و ورودی YTD حدود 26 میلیون دلار بود.

می‌خواهید از آخرین خبرها و تازه ترین تحولات در حوزه ارزهای دیجیتال مطلع شوید؟ به بخش اخبار در مجله بیدارز مراجعه کنید.

Follow:
تیم بیدارز
ثبت نظر جدید
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها