کاهش حجم معاملات توکن‌های هوش مصنوعی

تیم بیدارز
بازار نزولی ارزهای دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی

ارزهای دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) با طولانی‌تر شدن بازار نزولی، از رونق افتاده‌اند. علیرغم راه‌اندازی Worldcoin، امسال شور و شوق همه چیز در مورد هوش مصنوعی به دارایی‌های دیجیتال مبتنی بر این فناوری گسترش نیافته است. طبق داده‌های معاملاتی اخیر، حجم معاملات هفتگی برای توکن‌های وابسته به AI در ماه آگوست (مرداد) کاهش یافت.

حجم معاملات توکن‌های AI از ابتدای سال تا کنون کاهش یافته است. در ابتدای سال، ارزش کل معاملات توکن‌های AI نزدیک به 7 میلیارد دلار بود. اما تا پایان ماه آگوست (مرداد)، این رقم به کمتر از 1 میلیارد دلار کاهش یافته بود. این کاهش در حالی رخ داد که Worldcoin در ماه جولای راه‌اندازی شد.

Worldcoin (WLD) کمی به حجم معاملات توکن‌های AI کمک کرد، اما آنها از ماه می (اردیبهشت) که ارزش توکن‌ها شروع به کاهش کرد، از رونق افتاده‌اند.

همانطور که در مورد بسیاری از روایت‌های دیجیتال قبلی (DeFi، NFT، Metaverse، و غیره) اتفاق می‌افتد، ارزش توکن‌ها معمولاً در یک بازار نزولی کاهش می‌یابد، زمانی که اعتماد سرمایه‌گذاران پایین است و قیمت‌ها متوقف می‌شوند.

قیمت‌های Worldcoin الگوی معمول افزایش و کاهش قیمت توکن را در هنگام راه‌اندازی دنبال کرده است. WLD در روز راه‌اندازی بیش از 3 دلار بود، اما اکنون در عرض هفت هفته فقط 67 درصد از ارزش خود را از دست داده است.

طبق دسته توکن AI CoinGecko، Render بزرگترین آلت کوین AI بر اساس ارزش بازار است. RNDR نسبت به برادرانش آنقدر بد عمل نکرده است و طی هفته گذشته نزدیک به 10 درصد افزایش یافته است.

علاوه بر این، Fetch.ai در جهت مخالف حرکت کرده است و طی هفته گذشته 13 درصد کاهش یافته است و FET به 0.232 دلار سقوط کرده است.

می‌خواهید از آخرین خبرها و تازه ترین تحولات در حوزه ارزهای دیجیتال مطلع شوید؟ به بخش اخبار در مجله بیدارز مراجعه کنید.

Follow:
تیم بیدارز
ثبت نظر جدید
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها