اردینالز حدود ۸۵درصد از تراکنش‌های شبکه بیت‌کوین را تشکیل می‌دهد

تیم بیدارز
تشکیل 85درصد از تراکنش های بیت‌کوین توسط اردینالز

به نظر می رسد بیت‌کوین اردینالز درحال حرکت و پیشرفت است و تقریباً 85 درصد از فعالیت شبکه بیت کوین تحت سلطه کتیبه ها و ضرب BRC-20 در 21 اوت است. با وجود کاهش اخیر قیمت ارز دیجیتال و پیشنهاداتی مبنی بر از بین رفتن هیاهوی NFT های بیت‌کوین، کتیبه های معمولی در هفته گذشته بر فعالیت های شبکه بیت‌کوین تسلط داشتند.

در 21 آگوست، یکی از توسعه دهنده‌های اردینالز اشاره کرد که بیت کوین 530,788 تراکنش در 24 ساعت گذشته داشته است که 450,785 از این تراکنش ها مربوط به Ordinals بوده است. او گفت: «در میان همه افرادی که ادعا می‌کنند «Ordinals مرده‌اند» به معنای واقعی کلمه 84.9 درصد از فعالیت‌های بیت‌کوین را به خود اختصاص داده‌اند.

داده‌های دون انالیتیکس(Dune Analytics) از این روند پشتیبانی می‌کند و گزارش می‌دهد که بیش از 400000 نوشته ترتیبی در 20 آگوست وجود داشته است، در حالی که بیت‌اینوچارتس(Bitinfocharts) تعداد تراکنش‌های روزانه بیت‌کوین را حدود 556000 گزارش می‌دهد. این بدان معنی است که بیش از سه چهارم فعالیت شبکه فعلی مربوط به Ordinals در 20 اوت است.

به گفته دون آنالیتیکس، تاکنون ۲۵.۲ میلیون کتیبه اردینالز ایجاد شده است که ۵۳.۴ میلیون دلار درآمد برای ماینرهای بیت کوین ایجاد کرده‌اند.

کتیبه‌ها در حال حاضر تحت سلطه ضرب توکن BRC-20 هستند که 1.9 میلیون از آنها در هفته گذشته ضرب شدند. مشاهدات اخیر تصویر متفاوتی را نسبت به گزارش DappRadar در 17 آگوست نشان می‌دهد که ادعا می‌کرد استفاده و حجم فروش Ordinals NFT از زمان اوج‌گیری در ماه مه کاهش یافته است، و باعث شد برخی از ناظران ارزهای دیجیتال اعلام کنند که این هیاهو از بین رفته است.

برای اطلاع از اخرین خبرها و تازه ترین تحولات در حوزه ارزهای دیجیتال به بخش اخبار در مجله بیدارز مراجعه کنید.

Follow:
تیم بیدارز
ثبت نظر جدید
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها