افزایش ۴۸میلیون دلاری عرضه اتریوم طی ۳۰ روز گذشته

علی مهری
تصویر نماد اتریوم که در هوا معلق است

بر اساس داده‌های ultrasound.money، عرضه اتریوم در ۳۰ روز گذشته ۴۸ میلیون دلار افزایش یافته است. این افزایش قابل‌توجه عرضه در گردش، ناشی از کاهش حجم تراکنش‌های شبکه اتریوم است.

کاهش حجم تراکنش‌ها می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد، از جمله کاهش علاقه سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال، کاهش فعالیت‌های مالی در شبکه اتریوم و بهبود زیرساخت‌های شبکه‌های رقیب اتریوم.

افزایش عرضه اتریوم می‌تواند تاثیر منفی بر قیمت این ارز دیجیتال داشته باشد. با افزایش عرضه، تقاضا برای خرید اتریوم کاهش می‌یابد و در نتیجه قیمت آن نیز کاهش می‌یابد.

برای جلوگیری از افزایش عرضه اتریوم، توسعه‌دهندگان این شبکه باید اقداماتی برای بهبود زیرساخت‌های شبکه و افزایش تقاضا برای استفاده از آن انجام دهند. از جمله این اقدامات می‌توان به کاهش هزینه گس برای تراکنش‌ها، بهبود سرعت و کارایی شبکه و توسعه برنامه‌های کاربردی جدید و جذاب برای استفاده از اتریوم اشاره کرد.

جدیدترین اخبار ارزهای دیجیتال را در بیدارز بخوانید.

توسط علی مهری
Follow:
با سلام! من علی مهری ناری هستم، دانشجوی مهندسی کامپیوتر با علاقه‌ی ویژه به دنیای سئو. در این دوران تحصیلی، عشقم به فناوری و دیجیتال مرا به سوی آموزش و تحقیق در زمینه‌های جذابی مانند ارزهای رمزنگاری شده و بهینه‌سازی سایت‌ها سوق داده است. من تمام تجربیات و دانش خود را در این دنیای پویا با شما به اشتراک می‌گذارم. هدفم ارتقاء دانش شما در زمینه ارزهای دیجیتال و کمک به شما در رسیدن به موفقیت در این دنیای جذاب است.
ثبت نظر جدید
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها