سیرکل، استیبل کوین EURC را در شبکه استلار عرضه کرد

تیم بیدارز
تصویر استیبل کوین EURC

شرکت ناشر استیبل کوین سیرکل روز 26 سپتامبر 2023 (4 مهر 1402) اعلام کرد که نسخه‌ای از استیبل کوین مبتنی بر یورو EURC را در شبکه استلار عرضه کرده است. این استیبل کوین، پیش از این فقط در شبکه‌های اتریوم و اولانچ در دسترس بود.

EURC یک استیبل کوین با پشتوانه یورو است که به ازای هر توکن EURC، یک یورو در حساب‌های صرافی سیرکل ذخیره می‌شود. این استیبل کوین توسط شرکت سیرکل، که یکی از بزرگترین صادرکنندگان استیبل کوین در جهان است، منتشر می‌شود.

عرضه EURC در شبکه استلار مزایای مختلفی را برای این استیبل کوین به همراه دارد. شبکه استلار یک شبکه بلاکچین سریع، مقرون‌به‌صرفه و مقیاس‌پذیر است که می‌تواند برای تراکنش‌های استیبل کوین بسیار مناسب باشد. علاوه بر این، شبکه استلار دارای یک اکوسیستم گسترده از توسعه‌دهندگان و صرافی‌ها است که می‌تواند به پذیرش EURC کمک کند.

سیرکل در بیانیه‌ای اعلام کرد که EURC در شبکه استلار با سامانه‌های پرداخت کمک نقدی مانند «استلار اید اسیست» ادغام خواهد شد. این ادغام می‌تواند به ارائه کمک مالی به افرادی که تحت‌تأثیر بحران‌های انسانی قرار گرفته‌اند، کمک کند.

راشل مایر، معاون مدیر محصول سیرکل، در این باره گفت: «عرضه این استیبل کوین در شبکه استلار این پتانسیل را دارد که کریدورهای حواله‌های اروپایی، پرداخت‌های فرامرزی، مدیریت خزانه‌داری و پرداخت کمک‌ها را به‌طور اساسی تقویت کند».

می‌خواهید از آخرین خبرها و تازه ترین تحولات در حوزه ارزهای دیجیتال مطلع شوید؟ به بخش اخبار در مجله بیدارز مراجعه کنید.

Follow:
تیم بیدارز
ثبت نظر جدید
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها