ارزش اتریوم‌های سهام‌گذاری‌شده تقریباً دو برابر موجودی صرافی‌هاست

تیم بیدارز
۵۰درصد کاهش موجودی اتریوم صرافی‌ها

با کاهش مقدار اتریوم در صرافی های متمرکز، مقدار بیشتری از آن به سمت خود نگهبانی و سرمایه گذاری می رود. در 28 آگوست، لارک دیویس یوتیوبر رمزارز به دو نمودار اخیر گلس‌نود اشاره کرد. نمودارها یک موجودی سهام را نشان می‌داد که کمی بیش از 28 میلیون ETH بود و موجودی مبادله‌ای که به 14.7 میلیون ETH کاهش یافته بود.

تفاوت های کمی بین ارقام وجود دارد، اما روند کلی واضح است. گلس‌نود از اواسط سال 2020 کاهش ETH را در صرافی‌ها نشان داده است که طی سه سال گذشته بیش از 50 درصد کاهش یافته است. پورتال Ultrasound Money در مجموع 24.3 میلیون ETH سهام را گزارش می دهد که اکنون بیش از 20٪ از کل عرضه را تشکیل می دهد. با قیمت‌های فعلی، ارزش آن 40 میلیارد دلار است و این در وسط بازار نزولی است.

می توانید برای مشاهد نرخ لحظه ای اتریوم، نمودار قیمتی و خرید و فروش با شیوه P2P، به صفحه خرید ایتریوم مراجعه کنید.

نانسن (Nansen) رقم کمی بالاتر را در 26.1 میلیون ETH گزارش می دهد که اوج جدیدی نیز محسوب می شود. علاوه بر این، در حال حاضر سپرده‌های سرمایه‌گذاری شده از برداشت‌ها پیشی گرفته و مجموع را در بالاترین حد خود نگه می‌دارد.
پلتفرم سهامداری مایعات، لیدو، با حدود یک سوم کل سهام، بیشترین سهم را دارد. 8.3 میلیون ETH آن با قیمت های فعلی تقریباً 14 میلیارد دلار ارزش گذاری شده است. Rocket Pool حدود 3٪ از کل را دارد و تقریباً 800000 ETH سهام دارد.

بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده سرمایه‌گذاری متمرکز مبادلات، کوین‌بیس است که ۹ درصد از کل، یا ۲.۳۷ میلیون ETH را دارد. بایننس که کمیسیون بسیار کمتری را دریافت می کند، 4.6% یا 1.2 میلیون ETH سهام دارد. با وجود این ویژگی بنیادی صعودی اتریوم، قیمت‌های آن همچنان پایین‌تر است.

برای اطلاع از آخرین خبرها و تازه ترین تحولات در حوزه ارزهای دیجیتال به بخش اخبار در مجله بیدارز مراجعه کنید.

Follow:
تیم بیدارز
ثبت نظر جدید
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها