انباشت بیت‌کوین توسط سرمایه‌گذاران نهادی احتمالاً به پایان رسیده است

تیم بیدارز
انباشت بیت‌کوین

انباشت بیت کوین توسط سرمایه گذاران نهادی ممکن است در سال گذشته بر اساس یافته های تجزیه و تحلیل زنجیره ای اتفاق افتاده باشد. علاوه بر این، با ادامه تثبیت، بازارها در آخر هفته غیرفعال باقی مانده اند.طبق گفته CryptoQuant، این احتمال وجود دارد که سرمایه‌گذاران نهادی بزرگ، انباشت بیت‌کوین خود را تکمیل کرده باشند.

در 14 آگوست، CryptoQuant به‌روز‌رسانی در مورد وضعیت انباشت بیت کوین ارائه کرد. تحلیلگران خاطرنشان کردند که ممکن است تکمیل انباشت بیت‌کوین سازمانی در طول دو سقوط بزرگ در سال 2022 رخ دهد. اینها اکوسیستم Terra/Luna در ماه می و FTX در نوامبر بودند.

شاخص «توکن‌های منتقل‌شده» نشان می‌دهد که تراکنش‌های نهنگ‌های بیت کوین، همگی در کف چرخه یا در نزدیکی آن انجام شده است.

با این حال، هیچ نشانه ای از این معاملات بزرگ OTC در طول دو برابر شدن قیمت بیت کوین از زمان آخرین چرخه در نوامبر 2022 وجود نداشت. به گفته تحلیلگران، این ممکن است به این دلیل باشد که سرمایه گذاران نهادی از قبل انباشت بیت کوین خود را تکمیل کرده اند و نیاز به معاملات اضافی را از بین برده اند.

علاوه بر این، پنجمین حجم بزرگ تاریخ در اواسط ژوئن 2022 پس از فروپاشی لونا رخ داد. الگوهای سرعت بیت کوین همچنین این فرض را تقویت می کند که یک سال پیش مقدار زیادی بیت کوین معامله و انباشته شده است. علاوه بر اینها، این معیار از مرحله انباشت نهادی در اواسط سال 2022 کاهش یافته است.

CryptoQuant نتیجه گرفت که آرامش فعلی در فعالیت‌های بازار می تواند پیشروی برای تجدید یک حرکت صعودی باشد.

Follow:
تیم بیدارز
ثبت نظر جدید
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها