قیمت‌ NFTهای Bored Ape Yacht Club به پایین‌ترین حد در دو سال گذشته رسید

محمد خیرخواه

یک هفته پر فراز و نشیب در فضای NFT با فروش گسترده ایجاد شده است که موجب عصبانیت در میان کلکسیونرها و سرمایه‌گذاران پروژه‌های «Blue chip» مانند Bored Ape Yacht Club ساله شده است.

هنگامی که بازارهای خرید و فروش ارز دیجیتال در سال 2021 و اوایل سال 2022 ریزش شدیدی را تجربه کرد، Bored Ape Yacht Club به یکی از کلسکیون‌های اصلی NFT برای علاقه‌مندان این حوزه تبدیل شد. با خرید افراد مشهور و شکل‌گیری سایر محصولات Yuga Labs، ارزش NFTهای این مجموعه افزایش یافت و به حداقل قیمت 152 ETH یا 429000 دلار در آوریل 2022 رسید.

بازار NFT در طول سال گذشته قدرت خود را از دست داده است و Bored Apes تقریباً به همان سرعتی که در ابتدا افزایش یافتند، سقوط کردند. در آخر هفته، آن‌ها به قیمت پایینی رسیدند که تقریباً در دو سال گذشته بی‌سابقه بود.

در حالی که قیمت Bored Ape به شدت کاهش یافته است، سایر پروژه‌های NFT هم مزه تلخ بازاری که به طور فزاینده‌ای درحال ماهش قیمت‌هاست را حس کردند.

آزوکی، پروژه بزرگ دیگری است که در هفته گذشته دچار مشکل شده است. دلیل این کاهش، عرضه Azuki Elementals در هفته گذشته بود که سبب شد کلکسیونرهای Azuki NFT به دلیل انتشار آثار هنری تقریباً مشابه برای مجموعه بعدی، رضایت خود را از دس بدهند.

ثبت نظر جدید
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها