آوی استیبل کوین «GHO» را در شبکه اتریوم عرضه کرد

تیم بیدارز

به نقل از وبسایت خبری-تحلیلی کوین تلگراف، پروتکل مالی غیرمتمرکز Aave استیبل کوین GHO مبتنی بر دلار ایالات متحده را در شبکه اصلی اتریوم راه‌اندازی کرده است که تاکنون 2.19 میلیون دلار از آن ایجاد شده است.

Aave راه اندازی استیبل کوین جدید را در یک پست وبلاگی در 16 ژوئیه اعلام کرد و استیبل کوین جدید GHO را به عنوان یک دارایی “غیرمتمرکز و بیش از یک وثیقه” توصیف کرد. این استیبل کوین توسط “انبوهی” از دارایی های دیجیتال از جمله ارز بومی اتریوم اتر پشتیبانی می شود.

راه‌اندازی GHO در شبکه اصلی پس از رأی‌گیری حاکمیت کامیونیتی آن انجام شد که تقریباً 100 درصد از 424 آدرس شرکت‌کننده به استیبل کوین جدید رأی دادند.

بر خلاف استیبل کوین‌های متمرکز مانند USDT تتر که انتقادهایی را به دلیل عدم شفافیت آشکار در مورد ذخایر آن به همراه داشته است، دارایی‌های پشتیبان GHO شفاف و قابل تأیید هستند و می‌توان آن‌ها را با داده‌های زنجیره‌ای تأیید کرد.

Aave نوشت: «همه تراکنش‌ها از طریق قراردادهای هوشمند خوداجرا انجام می‌شوند و تمام داده‌های مربوط به تراکنش‌های GHO مستقیماً از زنجیره بلوکی یا از طریق رابط‌های کاربری متعدد در دسترس و قابل ممیزی هستند».

علاوه بر این، Aave گفت که درآمد GHO خزانه DAO آن را بیشتر تقویت می کند و مدیریت آن به دارندگان توکن AAVE و stkAAVE سپرده می شود.

Follow:
تیم بیدارز
ثبت نظر جدید
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها