آموزش شیوه کسب درآمد از طریق استخراج دوج کوین

تیم بیدارز

صدها ارز رمزپایه قابل استخراج وجود دارد که انتخاب بهترین ارز از میان آن ها کار دشواری است. بسیاری از افراد بیتکوین را بهترین انتخاب می دانند، اما بسیاری نیز نمی خواهند به سمت این ارز مشهور بروند. استخراج دوج کوین برای علاقه مندان و کنجکاوان دنیای کریپتو جاذبه زیادی دارد. آیا تا به حال به روش های استخراج دوج کوین فکر کرده اید؟

استخراج دوج کوین می تواند گزینه ای عالی برای سرمایه گذاری برای افرادی باشد که دانش خاصی در این زمینه ندارند. جالب است بدانید که دوج کوین یه عنوان یک شوخی ایجاد شد، اما هنگامی که ارزش آن بالاتر رفت شکل جدی به خود گرفت. اگر به تازگی وارد کار استخراج شده اید، از نظر فنی دانش بالایی دارید و دارایی های دیجیتال را میپسندید، استخراج دوج کوین می تواند گزینه ای عالی برای شما باشد.

آلت کوین ها گونه متفاوتی از ارزهای رمزپایه هستند. آلت کوین ها برخلاف بیتکوین، فرصت های جدیدتری برای استخراج ارائه می دهند و کاربر را با چالش های پیش بینی نشده مواجه می کنند. اگر با استخرهای استخراج بیتکوین آشنا هستید، باید بدانید که استخراج دوج کوین نیز کم و بیش مشابه با بیتکوین است، البته تفاوت های تکنیکی کوچکی نیز دارد.

دوج کوین چگونه ایجاد شد؟

در سال 2013 دو دوست به نام های بیلی مارکوس و جکسون پالمر پروژه دوج کوین را برای سرگرمی راه اندازی کردند. در آن زمان بحث ارزهای رمزپایه داغ بود و این دو نفر می خواستند پروژه ای جالب برای افراد مبتدی راه اندازی کنند، بنابراین دوج کوین ایجاد شد.

چهره سگ شیبا اینو بر لوگوی دوج کوین، عامل جالب و سرگرم کننده این کوین است. این عامل سرگرم کننده به نفع این ارز کار کرد و توانست به سرعت در میان علاقه مندان به کریپتو مشهور شود.

در طول سال ها، این ارز توانسته است به جایگاه خوبی در میان ارزهای رمزپایه برسد و هنوز هم برای پرداخت انواع مختلف کارمزدهای تراکنش به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. با کم رونق شدن صنعت استخراج بیتکوین، انجمن فعالی برای استخراج دوج کوین ایجاد شده است. اگر شما هم به این کوین علاقه مند هستید، زمان آن فرا رسیده است که با مزارع استخراج دوج کوین آشنا شوید.

استخراج دوج کوین چیست؟

در این مطلب قصد داریم تا استخراج کنندگان تازه کار را با استخراج دوج کوین آشنا کنیم، ابهامات مربوط به آن را رفع کرده و تازه واردان این صنعت را در جهت راه اندازی عملیات استخراج کریپتو راهنمایی کنیم. تمامی اطلاعات در مورد سخت افزار، نرم افزار و دیگر فاکتورهای موثر در استخراج دوج کوین، در این مقاله معرفی می شوند. از همه مهم تر، در نهایت خواهید دانست که آیا استخراج دوج کوین برای شما مناسب است یا خیر. برای شروع با داده های اساسی زیر آغاز می کنیم:

  • وضعیت: سالم
  • الگوریتم استخراج: Scrypt
  • طرج اجماع: اثبات کار
  • کوین های قابل عرضه: 100,000,000,000
  • زمان ایجاد بلاک: 1.00 دقیقه
  • پاداش بلاک: 10,000 کوین
  • تعداد بلاک: 3,281,176
  • سختی استخراج دوج کوین: 2467553.2632
  • ریتارگت سختی: 1 بلاک

پیش از این که به استخراج دوج کوین بپردازیم، باید مفهوم استخراج ارزهای رمزپایه را درک کنیم.

استخراج ارزهای رمزپایه یک بخش اساسی از نحوه عملکرد آن است که به دلیل طبیعت همتا به همتای این ارزها اتفاق می افتد. سابقه هر تراکنش ارز رمزپایه در بلاکچین (یک ابر پایگاه داده دیجیتالی) ذخیره می شود. این پایگاه داده در هزاران کامپیوتر در سرتاسر جهان ذخیره می شود که آن ها را با نام نود می شناسیم و همین نودها باید تراکنش های جدید را تایید کرده و بلاک های جدید را به بلاکچین بیافزایند.

استخراج فرآیندی است که برای تایید این تراکنش ها انجام می شود و کوین هایی که ماینرها پس از تایید تراکنش دریافت می کنند، به عنوان انگیزه ای برای وقف قدرت محاسباتی ماینر به شبکه بلاکچین عمل می کنند. استخراج معمولاً شامل حل یک سری از محاسبات بسیار پیچیده است که فقط کامپیوترها قادر به حل آن ها هستند و حتی تمامی کامپیوترها نیز این قابلیت را ندارند.

هر ارز رمزپایه دارای بلاکچین مخصوص به خود است؛ این بلاکچین با یکدیگر متفاوت هستند بنابراین فرآیند استخراج هر ارز نیز متفاوت است. برای مثال، بیتکوین از الگوریتم بسیار دشوار SHA-256 استفاده می کند اما دوج کوین دارای الگوریتم Scrypt می باشد.

آغاز به کار با دوج کوین بسیار آسان است. کیف پول خود را انتخاب کنید: 1. کیف پول دسکتاپی 2. کیف پول موبایلی. سپس سیستم عامل خود را انتخاب کنید: ویندوز، OS X یا لینوکس.

قدم اول: دانلود کیف پول

در پلی استور یا گوگل پلی عبارت «کیف پول دوج کوین» را جستجو کنید. گزینه «نصب» را انتخاب کنید و صبر کنید تا برنامه دانلود و نصب شود.

قدم دوم: راه اندازی کیف پول

با فشردن گزینه «باز کردن» وارد کیف پول دوج کوین خود شوید و یا از لیست برنامه های خود، کیف پول دوج کوین را انتخاب و باز کنید.

قدم سوم: استفاده از کیف پول!

اکنون یک کیف پول کامل را در اختیار دارید. در قسمت بالا دفترچه آدرس ها و تنظیمات قرار دارد. زیر آن، در سمت چپ آدرس دوج کوین شما، در سمت راست آدرس دوج کوین شما به صورت کد QR و موجودی حساب دوج کوین شما قابل مشاهده است. در پایین صفحه، تاریخچه تراکنش های شما قرار دارد و در قسمت پایینی آن می توانید «واریز کوین»، «برداشت کوین» یا اسکن کد QR از طریق دوربین را انجام دهید.

قدم چهارم: فعالیت در زمینه دوج کوین در انجمن ها و شبکه های اجتماعی

قدم پنجم: به دست آوردن دوج کوین

راه های زیادی برای به دست آوردن دوج کوین وجود دارد. می توانید دوج کوین بخرید، آن را مبادله کنید، جایزه بگیرید، استخراج کنید و بسیاری کارهای دیگر. دوج کوین یکی از ارزهای رمزپایه مشهور است و هر روزه افراد بیشتری به آن روی می آورند. 

آسان ترین راه برای به دست آوردن دوج کوین، استفاده از فاسِت ها است. فاست وب سایتی است که مقدار اندکی دوج کوین را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد تا این ارز رمزپایه را به کاربران معرفی کند. برای دریافت دوج کوین تنها به آدرس دوج کوین خود احتیاج دارید.

اگر می خواهید دوج کوین استخراج کنید، باید با مفاهیم فنی آن آشنا باشید. استخراج زمانی صورت می گیرد که شما با استفاده از کامپیوتر خود تراکنش های دوج کوین دیگران را پردازش کنید و در عوض آن دوج کوین دریافت کنید.

استخراج ارزهای رمزپایه بیشتر مناسب کاربران حرفه ای است، چرا که نیاز به دانش فنی زیادی دارد که شامل شناخت دقیق بلاکچین می شود.

نحوه استخراج دوج کوین

نحوه استخراج دوج کوین

اگر می خواهید دوج کوین استخراج کنید، می توانید از دو روش اقدام کنید. اولین روش استخراج انفرادی است که در آن فرآیند استخراج را خودتان راه اندازی کرده و تنظیم همه چیز با خود شماست. گزینه دوم استخراج استخری است که در آن قدرت محاسباتی خود را در اختیار دیگر ماینرهای دوج کوین می گذارید و پاداش بلاک بین همه ماینرهای فعال در استخر تقسیم می شود.

در استخراج انفرادی تمامی پاداش تنها به خود شما تعلق می گیرد، در حالی که در استخر استخراج باید پاداش میان همه تقسیم شود. اگر بخواهید به یک استخر استخراج ابری نیز متصل شوید، باید کارمزد آن را بپردازید. با این وجود، استخر استخراج دوج کوین شانس شما را برای استخراج سریعتر و درآمد باثبات تر افزایش می دهد.

برای استخراج دوج کوین به چه چیزهایی نیاز دارید؟

کیف پول اولین چیزی است که برای استخراج دوج کوین به آن نیاز دارید، چرا که پاداش های کسب شده خود را باید در کیف پول نگه دارید. پس از آن، به یک سخت افزار استخراج نیاز دارید. سخت افزارهای استخراج شامل موارد زیر هستند:

CPU: CPU کامپیوتر شما احتمالا قدرت کافی برای استخراج دوج کوین را دارد، اما استفاده از آن پیشنهاد نمی شود. استخراج باعث داغ شدن دستگاه می شود و ممکن است به دستگاه هایی با قدرت کمتر آسیب وارد کند.

GPU: کارت گرافیک تنها برای بازی ها و نرم افزارهای ویرایش ویدیو مورد استفاده قرار نمی گیرد؛ برای استخراج دوج کوین نیز می توان از آن استفاده کرد. استفاده از کارت گرافیک برای استخراج دوج کوین با نام GPU ماینینگ شناخته می شود. یک ریگ GPU ماینینگ نیز برای این منظور وجود دارد.

ماینر ASIC اسکریپت: این دستگاه ها به صورت اختصاصی برای استخراج ساخته شده اند. برای هر الگوریتم بلاکچین یک ماینر ASIC بسیار قدرتمند ساخته شده است. ماینر ASIC اسکریپت تنها برای استخراج  Scrypt است که الگوریتم استخراج دوج کوین و لایت کوین می باشد. قطعات استخراج ارزهای رمزپایه بسیار قدرتمند طراحی می شوند و همین باعث می شود که مصرف برق بالایی داشته باشند و صدا و حرارت زیادی تولید کنند. اکثراً از این دستگاه ها در مزارع استخراج مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر این، قیمت آن ها نیز بسیار بالا است.

بعد از انتخاب سخت افزار، نوبت به انتخاب دیگر ابزار استخراج می رسد. تنوع نرم افزارهای استخراج برای GPU بسیار بیشتر از CPU است. نرم افزارهای استخراج ارزهای رمزپایه تمام فرآیند استخراج را پیش می برند.

برای استخراج با CPU می توانید یک CPU Miner را دانلود کنید که برای استخراج دوج کوین عالی است. اما اگر با GPU استخراج می کنید باید چندین نکته را به یاد داشته باشید. پیشنهاد می شود که مبتدی ها از EasyMiner استفاده کنند چرا که کار با آن بسیار ساده است. CudaMiner برای کارت گرافیک Nvidia و CG Miner برای تمام انواع GPU مناسب هستند.

برای ASIC نیز می توان از ایزی ماینر و سی جی ماینر استفاده کرد، اما می توانید از مولتی ماینر استفاده کنید که هم برای استخراج لایت کوین و هم برای استخراج دوج کوین سازگار است.

استخراج ابری دوج کوین

این روش استخراج دوج کوین، ساده تر است و نیاز به دانش فنی کمتری دارد. از این طریق، می توانید قدرت محاسباتی مورد نیاز را از یک پایگاه داده اجاره کنید، سپس این پایگاه استخراج کوین را انجام داده و سهم شما را برایتان ارسال می کند. در این روش تنها به یک کیف پول احتیاج دارید.

گرچه استخراج ابری روشی آسان نسبتاً ارزان و موثر است، اما پیدا کردن پایگاه مطمئن و خوب برای انجام این کار، دشوار است. با فیکس شدن قرارداد، کارمزد پرداختی شما ثابت می ماند و با تغییر قیمت دوج کوین تغییری در آن ایجاد نمی شود.

با توجه به نوسانات شدید بازار ارزهای دیجیتال، ممکن است که با سقوط قیمت دوج کوین شما تمام سرمایه خود را از دست بدهید، اما همچنان مجبور به پرداخت کارمزد یکسان برای استخراج این ارز باشید.

چه مقدار زمان برای استخراج دوج کوین لازم است؟

دوج کوین و لایت کوین، هر دو یک الگوریتم دارند و آن اسکریپت است. این الگوریتم در نتیجه هاردفورک SHA-256 بیتکوین به وجود آمده است و ظاهراً سریع تر و کارآمدتر می باشد. زمان استخراج بلاک دوج کوین حدوداً یک ثانیه است و سختی شبکه آن نیز در مقایسه با لایت کوین (2.5 دقیقه برای هر بلاک) یا بیتکوین (10 دقیقه برای هر بلاک) بسیار کمتر است.

از دیگر نکات جالب در مورد دوج کوین این است که امکان استخراج آن به همراه لایت کوین فراهم شده؛ لایت کوین یک استیبل کوین است که نقش مهمی در بازار آلت کوین ها بازی می کند. استخراج هر دوی آن ها به صورت همزمان می تواند درآمد شما را افزایش دهد.

آیا استخراج دوج کوین سود دهی دارد؟

آیا استخراج دوج کوین سود دهی دارد؟

استخراج دوج کوین در مقایسه با بیتکوین، اتریوم و یا حتی لایت کوین، شاید سریع ترین راه برای رسیدن به درآمد میلیونی نباشد. استخراج انفرادی حتی زمان رسیدن به سود را طولانی تر می سازد. برای تعیین مقدار درآمد خود از استخراج دوج کوین، می توانید از ماشین حساب استخراج دوج کوین استفاده کنید.

با وجود اینکه سوددهی استخراج دوج کوین آرام است، اما به این معنی نیست که نباید این کار را انجام بدهید. اما اگر می خواهید از طریق این کوین پولدار شوید، انجام معاملات دوج کوین گزینه بهتری می باشد. استخراج دوج کوین بیشتر برای سرگرمی و انجام کاری متفاوت انجام می شود و درآمد زیادی برای شما به ارمغان نمی آورد.

آیا دوج کوین هرگز به 1 دلار خواهد رسید؟

با وجود نوسانات شدید بازار ارزهای رمزپایه، بسیار دشوار است که بگوییم ارزش دوج کوین به 1 دلار خواهد رسید یا خیر. گرچه با توجه به رشد شدید ارزش این ارز در چند ماه گذشته، هر چیزی ممکن است. در حال حاضر دوج کوین با قیمتی در حدود 0.502 دلار در حال معامله است. بسیاری افراد ممکن است بر این باور باشند که قیمت این ارز کم است، اما کسانی که پیشتر نیز دوج کوین را تحت نظر داشته اند، می دانند که پیشرفت بسیار بزرگی داشته است.

رشد قیمتی عظیم دوج کوین تا حدود زیادی وابسته به حمایت مدیر عامل شرکت تسلا، ایلان ماسک، می باشد که چندین توئیت مثبت در مورد این ارز منتشر نموده است. در واقع در چند ماه گذشته دوج کوین پر حاشیه ترین ارز رمزپایه در شبکه های اجتماعی بوده است. برخی منتقدان بر این عقیده اند که حباب این ارز رمزپایه خواهد شکست، اما نشانه ها حاکی از آن هستند که ارزش بالای این ارز حباب نیست. جهان در حال دور شدن از وابستگی به بانک های مرکزی و دیگر مقامات است، به همین دلیل اگر افزایش قیمت دیگر ارزهای رمزپایه نیز ادامه دار باشد، هیج چیز نمی تواند مانع افزایش بیشتر قیمت دوج کوین شود.

در یک روز چند دوج کوین می توان استخراج کرد؟

در یک روز چند دوج کوین می توان استخراج کرد؟

با 2,200,000 نرخ هش یا قدرت هش کردن استخراج دوج کوین، 10000 پاداش دوج کوین و 4,080,015.62 سختی استخراج دوج کوین، تعداد 108.47127271 دوج کوین می توان در روز استخراج کرد.

آیا من می توانم دوج کوین استخراج کنم؟

استخراج فرآیندی فراتر از تایید تراکنش هاست. افرادی که به استخراج دوج کوین می پردازند، به مزایایی که فرآیند استخراج در برابر دیگر ارزهای دیجیتال در اختیارشان می گذارد علاقه مند هستند. از دیگر عواملی که ماینرها را به استخراج دوج کوین ترغیب می کند، می توان به سادگی استفاده، راه اندازی آسان و بازگشت سود زیاد اشاره کرد.

در نهایت این شما هستید که باید تصمیم بگیرید؛ استخراج دوج کوین برای شما مناسب و سودآور است یا خیر؟ اکنون اطلاعات لازم در مورد فرآیند استخراج دوج کوین را دارید و می توانید تصمیم آگاهانه تری اخذ کنید.

Follow:
تیم بیدارز
1 Comment
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها