پیش بینی قیمت ریپل با وجود رکود مداوم به 21 دلار

تیم بیدارز
پیش بینی قیمت ریپل، صرافی بیدارز

یکی از تحلیلگرهای محبوب ارزهای دیجیتال با نام مستعار CoinSkid اخیراً یک پیش‌بینی نسبتاً خوش‌بینانه انجام داده است و نشان می‌دهد که توکن اصلی XRP Ledger می‌تواند در آینده از سطح قیمت فعلی 0.63 دلار به 21 دلار افزایش یابد.

در صورتی که XRP از سطح اصلاحی فیبوناچی 78.6% فراتر رود، که در اطراف علامت 1.30 دلار قرار دارد، احتمالا شکست احتمالی رخ خواهد داد. اگر XRP بخواهد این سطح را بشکند، او گفت که می تواند منجر به افزایش قابل توجهی شود که این شانس را دارد که توکن را تا سال 2025 به 21 دلار برساند.

این تحلیلگر بر این باور تاکید کرد که XRP از سال 2020 موضع صعودی خود را در بازار حفظ کرده است. حتی با اصلاحات اخیر بازار، او خوش بین است و این تغییرات را در ریتم بازار صعودی معمولی می‌بیند و به سمت یک صعود احتمالی بلندمدت اشاره می کند.

شایان ذکر است که XRP در هفت روز گذشته حدود 9 درصد از ارزش خود را از دست داده است. همانطور که CryptoGlobe گزارش داد، ارزش بازار این ارز دیجیتال نسبت به اوج خود در سال جاری، نزدیک به 10 میلیارد دلار کاهش یافته است، که مدت کوتاهی پس از اینکه یک قاضی فدرال اعلام کرد این ارز رمزنگاری لزوماً دارای یک چالش امنیتی نیست، مشاهده شد.

بر اساس داده‌های موجود بازار، ارزش بازار XRP اندکی پس از اینکه یک قاضی فدرال در نیویورک تشخیص داد که توکن XRP «دارای یک چالش امنیتی نیست» به 44.32 میلیارد دلار رسید.
این حکم پس از آن صادر شد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در سال 2020 از ریپل به اتهام نقض قوانین اوراق بهادار ایالات متحده شکایت کرد و استدلال کرد که این شرکت XRP را بدون ثبت قبلی در آژانس فروخته است.
کاهش قیمت XRP احتمالاً در نتیجه انتقاد اخیر قاضی ناحیه ایالات متحده، جد راکف از ناحیه جنوبی نیویورک است، که تفاوت قاضی تورس بین فروش نهادی و فروش به سرمایه گذاران خرد در مبادلات ارزهای دیجیتال را به چالش کشید.

نکته قابل توجه، یک تحلیلگر محبوب رمزارز اخیراً پیشنهاد کرده است که قیمت XRP می تواند به زودی به زیر 0.50 دلار کاهش یابد تا تقریباً به طور کامل افزایشی را که پس از حکم اولیه شاهد بود، کاهش دهد.

اگر شما قصد خریدوفروش ارزهای دیجیتال بخصوص ریپل را دارید، می‌توانید با مراجعه به بازار P2P بیدارز ارز موردنظر خودرا با کمترین کارمزد خریداری کنید.

Follow:
تیم بیدارز
ثبت نظر جدید
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها