رکورد حجم ورودی اتریوم به صرافی‌های متمرکز در دو ماه گذشته

تیم بیدارز

طی هفته گذشته، اتریوم (ETH) بیشترین ورودی را به صرافی های متمرکز (CEX) در دو ماه گذشته ثبت کرد. این حرکات قابل توجه، کاهش بالقوه قیمت ETH را در پی داشته است.

داده‌های CoinGecko نشان می‌دهد که دومین ارز دیجیتال بزرگ با کاهش قیمت جزئی روبرو بوده و در هفته گذشته ۲.۵ درصد از ارزش خود را از دست داده است. در زمان نگارش این مقاله، توکن اتر با افزایش ناچیز 0.2 درصدی در 24 ساعت گذشته به 1892.65 دلار تغییر می‌کند.

بر اساس داده های IntoTheBlock، اتریوم شاهد بیشترین ورودی به صرافی های متمرکز در دو ماه گذشته بوده است. این پلتفرم تجزیه و تحلیل داده‌ها، دریافته است که حداقل 383 میلیون دلار ETH در این صرافی ها واریز شده است.

IntoTheBlock همچنین نشان داد که درصد قابل توجهی از ورودی های CEX از یک آدرس و در یک تراکنش منفرد حاصل شده است. این سپرده از یک کیف پول قدیمی است که 61216 ETH در طول عرضه اولیه سکه اتریوم (ICO) جمع آوری کرد.

این کیف پول به مدت هشت سال غیرفعال بود و ETH آن بیش از 116 میلیون دلار دست نخورده ارزش داشت. در روز چهارشنبه، 19 جولای، این آدرس فعال شد و ذخیره توکن های اتر آن به طور ناگهانی به آدرس دیگری مرتبط با صرافی Kraken منتقل شد.

داده‌های Whale Alert نشان می‌دهد که مقدار قابل‌توجهی از توکن‌های اتر طی هفته گذشته توسط نهنگ‌ها به چندین صرافی‌های ارز دیجیتال منتقل شده است. قابل ذکر است که در این مدت بیش از 200,000 توکن اتر در تراکنش های جداگانه به کوین بیس منتقل شده است.

Follow:
تیم بیدارز
ثبت نظر جدید
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها