هجوم 300 میلیون دلار بیت کوین به صرافی بایننس

علی مهری
تصویر سکه ای که نماد بیت کوین بر روی آن ثبت شده

طبق اطلاعات CryptoSlate و Glassnode، طی چند روز گذشته، بیش از 300 میلیون دلار بیت کوین وارد صرافی بایننس شده است. این جریان ورودی از دو تراکنش ۲۰۰ و ۱۲۰ میلیون دلاری در دو روز متفاوت تشکیل شده است.در حال حاضر، تقریبا ۶۸۲ هزار بیت‌کوین در اختیار صرافی بایننس است که ۷۰ هزار واحد از سقف تاریخی آن کمتر است.

قابل ذکر است که این رقم حدود 3.5 درصد از کل بیت کوین موجود در صرافی‌ها را نشان می‌دهد. داده‌ها حاکی از تمرکز قابل توجه بیت کوین در بایننس است که بر اهمیت این پلتفرم تاکید می کند.

این هجوم به بایننس می تواند نشان دهنده افزایش تمایل سرمایه گذاران به خرید بیت کوین باشد. با توجه به افزایش قیمت بیت کوین در ماه های اخیر، ممکن است سرمایه گذاران در حال هجوم به صرافی ها برای خرید این ارز دیجیتال قبل از اینکه قیمت آن حتی بیشتر افزایش یابد باشند.

جدیدترین اخبار ارزهای دیجیتال را در بیدارز بخوانید.

توسط علی مهری
Follow:
با سلام! من علی مهری ناری هستم، دانشجوی مهندسی کامپیوتر با علاقه‌ی ویژه به دنیای سئو. در این دوران تحصیلی، عشقم به فناوری و دیجیتال مرا به سوی آموزش و تحقیق در زمینه‌های جذابی مانند ارزهای رمزنگاری شده و بهینه‌سازی سایت‌ها سوق داده است. من تمام تجربیات و دانش خود را در این دنیای پویا با شما به اشتراک می‌گذارم. هدفم ارتقاء دانش شما در زمینه ارزهای دیجیتال و کمک به شما در رسیدن به موفقیت در این دنیای جذاب است.
ثبت نظر جدید
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها