داستان قهرمان کریپتوکارنسی؛ بیدو!

محمد خیرخواه
Bido-The hero of cryptocurrency world

قهرمان‌ها همیشه جذاب بوده‌اند. از افسانه‌های کهن تا روزهایی که در آن سپری می‌کنیم، نقش‌آفرینی پر رنگی داشته‌اند. تفاوتی ندارد که رستم باشند یا بتمن، مانند سهرابِ شاهنامه رویین تن باشند یا مثل هالکِ مارول تبدیل به یک هیولای مهربان شوند، در هر فرهنگ و هر دنیایی که باشند، هر اشتباهی که مرتکب شوند، در انتهای داستان بهترین نتیجه را رقم می‌زنند.

این داستان، تولد قهرمانی است که فضای ماورا به دنیای ما آمده است. قصه مرموز یک شخصیت دوست‌داشتنی که خوشبختانه گذرش به فضای کریپتوکارنسی افتاد و سرنوشت، او را بر سر راه ما قرار داد. این داستان، داستان بیدو است، قهرمان کریپتوکارنسی!

بیدو و سیاره‌ای ناشناخته!

هنگامی که ذرات الکترونی‌اش شکل می‌گرفتند، هیچ کس فکرش را نمی‌کرد که خاندان او نتوانند به حکمرانی در بیدوسیلیوم ادامه دهند. سیاره‌ای خارج از کهکشان راه شیری که ساکنانش در صلح زندگی می‌کردند. دانشگاه‌های بیدوسیلیوم در تمام کهکشان زبانزد بود و ساکنان آن اهل علم، بشر دوستی و ترقی بودند. به همین دلیل بود که این سیاره نسبت به سایر سیاره‌های همسایه پیشرفته‌تر بود و شهروندان آن‌ها برای زندگی و تحصیل به بیدوسیلیوم می‌آمدند. اولین چیزی که اهالی بیدوسیلیوم به فرزندان خود می‌آموختند پایبندی به اخلاقیات و شفافیت در رفتار بود که ویژگی فرهنگ اهالی آنجا محسوب می‌شد.

متاسفانه فرصت کم بود و طوفان کوانتومی، که بسیاری از سیاره‌ها را نابود کرد، اجازه نداد بیدو جای پدرش را بگیرد و به بیدوسیلیوم حکمرانی کند. سیاره‌ی آباد آن‌ها نابود شد و بسیاری از ساکنان آن زیر زباله‌ها و آثار مخرب طوفان فضایی دفن شدند. بیدو که از خانواده‌ای نجیب زاده و از معدود بازماندگان این حادثه بود، توانست به کمک مهارت‌‌ها و البته حمایت وفاداران به پدرش، به کهکشان راه شیری بیاید و دوران جوانی خود را آن‌جا سپری کند.

مقصد نهایی، سیاره زمین

بیدو بعد از اینکه از بیدوسیلیوم خارج شد، مدتی را در سیاره‌های مختلف منظومه شمسی سپری کرد تا اینکه علاقه‌اش به فلسفه امنیت و شفافیت در تکنولوژی، باعث شد به ایده ارزهای دیجیتال و بلاک چین علاقه مند شود. او که اخبار تکنولوژی در کل منظومه را دنبال می‌کرد، از دوستان خود در زمین درباره اخبار مرتبط با ایده ساتوشی ناکاموتو، یعنی بیت کوین حقایق جذابی را شنید و به سرعت با ساتوشی ارتباط برقرار کرد. این دو به سرعت به ایده‌های مشترکی رسیدند و بیدو متوجه شد حوزه کریپتوکارنسی در زمین آینده درخشانی خواهد داشت. دوستی بیدو با ساتوشی ناکاموتو باعث شد زمین را برای زندگی انتخاب کند. این دوستی تا جایی پیش رفت و قدرتمند شد که ساتوشی از بیدو دعوت کرد تا در هنگام ایجاد اولین بلاک بیت کوین در کنارش حضور داشته باشد، چون به نکته‌سنجی و دقت بیدو پی برده بود.

علت اصلی علاقه مندی بیدو به کریپتوکارنسی هدفی بود که این حوزه دنبال می‌کرد، یعنی امنیت و شفافیت!

بنابراین؛ تصمیم گرفت تا از لحظه معرفی بیت کوین در کنار ارزهای دیجیتال باشد و برای بهتر شدن و بهبود وضعیت این فضا، تمام تلاش خود را انجام دهد.

بیدو و ویژگی‌های قهرمان کریپتوکارنسی

هر قهرمان قدرت‌های منحصر به فردی دارد که می‌تواند به کمک آن‌ها گره ازکار مردم باز کند. این قدرت‌های ابر قهرمانی در رابطه با بیدو هم صدق می‌کند.

ناجی امنیت

بیدو از دنیایی که در آن امنیت، حرف اول را می‌زند آمده است. در بیدوسیلیوم هم تمام تلاش پدر او این بود که شهروندان سیاره در امنیت کامل زندگی کنند. بیدو با کمک سپر رمزنگاری‌شده‌اش امنیت هر تراکنشی را در دنیای رمز ارزها تامین می‌کند تا شما بتوانید با خیال راحت روی انجام معاملات تمرکز داشته باشید.

با سرعت نور

طبیعت بیدو با سرعت تلفیق شده است. سرعت برای او تعریفی متفاوت دارد و می‌تواند فراتر از تصورات ما هر فرآیند کریپتویی را به ثمر برساند. سرعت در جابه‌جایی رمز ارز، سرعت در انجام تراکنش و سرعت در هر چیزی که با دنیای کریپتو ارتباط داشته باشد.

دقیق و ریزبین

به کمک عینک جادویی بیدو، همیشه شفافیت و دقت در کار در بالاترین سطح خود قرار دارد. به این علت که بیدو همه چیز را با دقت بررسی می‌کند تا هیچ سازوکاری بدون شفافیت انجام نشود.

این داستان ادامه دارد…

داستان بیدو قهرمان کریپتوکارنسی را با هم مرور کردیم. کارکتر بیدو مثل هر قهرمان دیگری با چالش‌ها مبارزه می‌کند و در صدد رفع و رجوع آن‌ها است. داستان بیدو ادامه دارد و جزئیات دستاوردهایش را در مطالب بعدی با یکدیگر مرور می‌کنیم.

ثبت نظر جدید
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها