کیف پول تراست ولت چیست + آموزش ویدیویی صفرتاصد Trust wallet

محمد خیرخواه

مقدمه
یکی از نیازهای اولیه هر کاربری برای تجارت در دنیای ارزهای دیجیتال، داشتن یک کیف پول ارز دیجیتال (ولت) مناسب است. ما در این مقاله تلاش می‌کنیم که شما را با یکی از بهترین کیف پول‌های نرم‌افزاری در دنیا به شکل کامل آشنا کنیم. اگر قصد دارید تا فعالیت خود را در دنیای ارزهای دیجیتال آغاز کنید یا در حال جست جو برای یافتن یک کی پول رمز ارزی مناسب هستید، این مقاله از مجله بیدارز را از دست ندهید.

کیف پول تراست ولت چیست؟

Trust Wallet یک کیف پول رمزنگاری متن‌باز و غیرمتمرکز برای تلفن‌های همراه است که بیش از یک میلیون دارایی (Assets) و 50 شبکه بلاک چین متفاوت را پشتیبانی می‌کند و به معامله‌گران اجازه می‌دهد تا برای کسب سود بیشتر از ارزهای خود، از استیک (Stake) استفاده کنند. این کیف پول در ابتدا فقط برای نگهداری توکن‌های ERC-20 و ERC-223 طراحی شده بود، اما اکنون برای نگهداری سایر ارزهای دیجیتال پیشرو مانند بیت کوین نیز توسعه یافته است؛ این کیف دارای یک مرورگر وب.3 (web.3: نسل سوم اینترنت که مبتنی بر فناوری بلاک چین و غیرمتمرکز است) داخلی است.

از امکانات ویژه‌ تراست ولت به این مورد می‌توان اشاره کرد که به کاربران این امکان را می‌دهد ارزهای دیجیتال را از طریق DEX (صرافی‌های غیرمتمرکز) که در شبکه‌های مختلف کار می‌کنند، معامله کنند. همچنین، به کاربران اجازه می‌هد تا مستقیماً از طریق خود برنامه Trust Wallet به DAppsهای مختلف (برنامه‌های غیرمتمرکز) ساخته شده بر روی پلتفرم اتریوم دسترسی داشته باشند. صرافی بایننس در سال 2018 این نرم‌افزار را خریداری کرد و به توسعه‌ آن پرداخت. تراست ولت که از مخاطبان خود هیچ‌گونه هزینه ثبت نام یا هزینه اشتراکی دریافت نمی‌کند، در حال حاضر بیش از 5 میلیون کاربر فعال در سراسر دنیا دارد. این نرم‌افزار تاکنون فقط برای تلفن‌های همراه ارائه شده و از هر دو سیستم عامل اندروید (نسخه 5 به بالا) و iOS (نسخه 10 به بالا) پشتیبانی می‌کند که می‌توان آن را هم از طریق وبسایت رسمی اپلیکیشن Trust Wallet و هم از طریق گوگل پلی و اپ استور دانلود کرد.

تراست ولت چگونه کار می‌کند؟

این نرم‌افزار مانند پلی برای اتصال شبکه‌های بلاک چین منفرد از طریق گره‌های آن‌ها (Nodes) به هم عمل می‌کند. هر شبکه بلاک چین مجموعه‌ای از آدرس‌های عمومی خود را دارد که اغلب کلید عمومی نامیده می‌شوند. دارایی‌های دیجیتال افراد در این آدرس‌ها ذخیره و رمزگذاری می‌شوند. تراست ولت هیچ کلید خصوصی و یا ارز دیجیتالی را در سرورهای خود نگهداری نمی‌کند و فقط به کاربران امکان دسترسی به کیف پول خودشان را می‌دهد.

از آن جایی که این برنامه کاملاً رایگان است، تمامی هزینه‌های اخذ شده تحت عنوان Gas Fees (کارمزد پردازش تراکنش‌ها)، به اعتبارسنج‌ها یا استخراج‌کنندگان پرداخت می‌شود. همچنین تراست ولت به کاربران کمک می‌کند تا آدرس‌های عمومی خود را برای ارسال و دریافت ارزهای دیجیتال مدیریت کنند.

مزایا و معایب استفاده از تراست ولت

مزایای استفاده از تراست ولت شامل موارد زیر می‌شود:

  • به دلیل ساده‌سازی در استفاده و طراحی مناسب فضای نرم‌افزار و رابط کاربری خوب و آسان، همه‌ کاربران خصوصا کاربران تازه وارد به فضای ارزهای دیجیتال به سادگی می‌توانند با این کیف پول ارتباط برقرار کنند.
  • پشتیبانی از طیف وسیعی از کوین‌ها و توکن‌های متفاوت.
  • کیف پول دیجیتال تراست ولت کاملاً رایگان است و تمامی هزینه‌های دریافتی اندک آن نیز به توسعه‌دهندگان و ماینرها برای کارمزد پردازش تراکنش‌ها تعلق می‌گیرد.
  • کاربران با دانستن این موضوع که تراست ولت یک نرم‌افزار متن باز (Open Source) است، با اطمینان و احساس امنیت بیشتری با آن کار می‌کنند. همچنین خود برنامه نیز از درجه امنیت بسیار بالایی برخوردار است.
  • یکی دیگر از دلایل امنیت بالای مشتریان، ذخیره‌سازی کلیدهای خصوصی کاربران (Private Keys) به شکل محلی (Local) و در خود کیف پول، به جای ذخیره‌سازی در سرورهای این نرم‌افزار است.
  • سرعت بالای تراکنش‌ها در این کیف پول، میزان رضایت‌مندی از آن را بسیار بالا برده است.
  • دسترسی به برنامه‌های غیرمتمرکز از طریق مرورگر DApps داخلی.
  • امکان ذخیره‌سازی NFTها.
  • امکان مشاهده قیمت‌ها و چارت‌های مربوط به رمزارزهای گوناگون در داخل برنامه.
  • امکان مبادله ارزهای دیجیتال مستقیما از داخل خود کیف پول.
  • کاربر می‌تواند به راحتی از استیک (Stake) برای درآمدزایی بیشتر استفاده کند. این اتفاق از طریق گواهی اثبات سهم (PoS) که خود برنامه به کاربر می‌دهد، اتفاق می‌افتد.

از معایب استفاده از تراست ولت نیز می‌توان چند مورد را عنوان کرد:

  • این نرم‌افزار نسخه دسکتاپ ندارد و می‌توانید از از افزونه مرورگر این نرم افزار استفاده کنید.
  • متاسفانه توضیحاتی پیرامون ارزهای دیجیتال در این نرم‌افزار نیست و کاربر فقط می‌تواند چارت قیمتی آن را ببیند.

چه ارزهایی توسط تراست ولت پشتیبانی می‌‌شوند؟

به گفته‌ی تیم پشتیبانی این نرم‌افزار، در حال حاضر Trust Wallet بیش از یک میلیون Assets را پشتیبانی می‌کند که به چند مورد اشاره می‌کنیم:

Bitcoin – Ethereum – Binance Coin – LiteCoin – Ripple – Dogecoin – Solana – Polygon – TRON – Zcash – Smartchain – Polkadot – Stellar – Bitcoin Cash – Filecoin – Ethereum Classic – Tezos – Fantom – Nano – Terra – Fio – Theta – Aion – Nimiq – Callisto  Wanchain – VeChain – POA Network – Zelcashو غیره.

امنیت تراست ولت

تیم پشتیبانی نرم‌افزار تراست ولت تلاش زیادی برای بحث امنیت آن انجام داده است. در اولین اقدام و بنابر ماهیت غیرمتمرکز بودن، کد این نرم‌افزار به شکل متن باز طراحی شده است. اشخاص ثالث مانند کارشناسان موسسه Infosec ( متخصصان امنیت، توسعه‌دهندگان بلاک چین و حتی کاربران می‌توانند کدنویسی‌های آن را به صورت آنلاین کاوش کنند و حتی بررسی کنند که آیا این نرم‌افزار مخرب است یا خیر؟

هر دو برنامه‌ی این کیف پول دیجیتال برای اندروید و iOS توسط شرکت Stateful infosec تست و بررسی شده است. همچنین سابقه تراست ولت در بحث هک و یا هرگونه رخنه امنیتی بسیار خوب است. کاربران نیز می‌توانند امنیت این نرم‌افزار را با فعال کردن پین کد و یا اثر انگشت برای ورود، بالاتر ببرند.

راهنمای نصب کیف پول تراست ولت

همان‌طور که قبلاً عنوان شد، برای دانلود و نصب این نرم‌افزار لازم است که از سایت آن و یا گوگل پلی و اپ استور استفاده کنید. برای استفاده از گوگل پلی و اپ استور، تنها کافیست که در قسمت جستجوی آن‌ها، واژه‌ی Trust Wallet را تایپ کرده و سرچ کنید. برای استفاده از سایت رسمی آن نیز، پس از ورود به سایت، با کلیک روی گزینه Download Now در بالای صفحه، به بخش دانلود منتقل می‌شوید. در این صفحه 3 گزینه وجود دارد، لینک دانلود مستقیم نرم‌افزار برای اندروید، لینک دانلود از گوگل پلی، لینک دانلود از اپ استور. با کلیک روی گزینه‌ی اول می‌توانید به شکل مستقیم این نرم‌افزار را برای اندروید دانلود کنید. با کلیک روی فایل دانلود شده، نرم‌افزار به صورت خودکار نصب می‌شود.

پس از نصب نرم‌افزار روی تلفن همراه و ورود به آن، در اولین صفحه 2 گزینه پیش روی شماست: Create a New Wallet به معنی “ایجاد کیف پول جدید” و I already have a wallet به معنی “من در حال حاضر کیف پول دارم”.

راهنمای نصب کیف پول تراست ولت

اگر اولین بار است که از این نرم‌افزار استفاده می‌کنید، باید روی گزینه اول کلیک کنید که به تشریح آن می‌پردازیم:

1- بر روی گزینه CREATE A NEW WALLET کلیک کنید.

2- به صفحه مربوط به قوانین و مقررات این نرم‌افزار منتقل می‌شوید. باید تیک مربوط به گزینه قبول تمامی شرایط در پایین صفحه را فعال کنید و روی CONTINUE کلیک کنید.

مراحل نصب کیف پول تراست ولت

3- در این مرحله باید رمز عبور یا همان پسورد برای خود تعیین کنید (سعی کنید رمزی انتخاب کنید که در جای دیگری از آن استفاده نکرده باشید تا امنیت نرم‌افزار خود را بالا ببرید). این رمز باید 6 رقم باشد.

4- پس از تایپ 6 رقم رمز، در صفحه جدید نرم‌افزار از شما می‌خواهد که مجدداً رمز عبور خود را وارد کنید. (از این پس برای ورود به نرم‌افزار باید این رمز را وارد کنید. البته اگر اثر انگشت شما از قبل روی تلفن همراه تعریف شده باشد، از آن نیز برای ورود می‌توان استفاده کرد)

5- در صورتی که در هر دو صفحه پسورد یکسانی تایپ کرده باشید، به صفحه پشتیبان‌گیری (Back Up) منتقل می‌شوید. در این صفحه نیز باید تیک گزینه‌ی پایین صفحه مبنی بر تایید این موضوع که در صورت از دست دادن کلمات پشتیبان‌گیری، امکان دسترسی به کیف پول شما برای همیشه از بین می‌رود را فعال کنید.

6- بعد از زدن تیک و کلیک روی CONTINUE، به صفحه کلمات بازیابی کیف پول (Your Recovery Phrase) منتقل می‌شوید. در این صفحه 12 کلمه به شکل اتفاقی و رندوم به شما نشان داده می‌شود که باید آن‌ها را به ترتیب یادداشت کرده و در جایی بسیار امن و دور از دسترس سایرین نگهداری کنید. هم خود کلمات هم ترتیب آن‌ها بسیار مهم است و اگر کسی به آن‌ها دسترسی پیدا کند، می‌تواند کیف پول شما را تحت کنترل بگیرد. (در نظر داشته باشید که تراست ولت امکان مشاهده‌ی عبارات امنیتی 12 گانه را برای دفعات بعد نیز به کاربر می‌دهد، که در بخش Security از قسمت آموزش استفاده از نرم‌افزار توضیح خواهیم داد)

نرم‌افزار به شکل پیش‌فرض اجازه نمی‌دهد که کاربر از این صفحه اسکرین شات بگیرد، اما با استفاده از گزینه کپی که در زیر کلمات قرار گرفته، کاربر می‌تواند کلمات را کپی کرده و در جایی امن در گوشی خود ذخیره کند.

نصب و اجرای کیف پول تراست ولت

7- بعد از یادداشت‌برداری و یا کپی کردن کلمات، باید گزینه CONTINUE را بزنید تا به صفحه بعد یعنی صفحه تایید کلمات بروید. در این صفحه نرم‌افزار از شما می‌خواهد که کلمات بازیابی را به ترتیب وارد کنید تا از یادداشت‌برداری شما از کلمات مطمئن شود. پس از ورود تمامی کلمات، عبارت Well Done! ظاهر شده و باید روی گزینه DONE کلیک کنید.

8- در صفحه بعد، پیامی تحت عنوان Your wallet was successfully created در میان صفحه ظاهر می‌شود که یعنی کیف پول شما با موفقیت ایجاد شد. روی گزینه DONE کلیک کنید. حال عبارت دیگری ظاهر می‌شود که از شما می‌خواهد دریافت پیام‌ها و اطلاعیه‌های  کیف پول را فعال کنید.

راهنمای آموزش کیف پول تراست ولت

با زدن گزینه ENABLE نرم‌افزار هر لحظه شما را از تغییرات ایجاد شده در کیف پول مطلع می‌کند. حال شما به صفحه اصلی کیف پول منتقل می‌شوید و اکنون می‌توانید از آن استفاده کنید.

آموزش قدم به قدم نصب کیف پول تراست ولت

تا این لحظه تمامی مراحل مربوط به ایجاد کیف پول جدید را شرح دادیم. اما اگر شما از قبل کیف پول ایجاد کرده باشید و به هر دلیلی این نرم‌افزار از گوشی شما پاک شده باشد و یا تلفن خود را تعویض کرده‌اید و می‌خواهید کیف پول خود را بازگردانی کنید، در صفحه اول نرم‌افزار باید روی گزینه I already have a wallet کلیک کنید که به تشریح آن می‌پردازیم.

1- پس از کلیک روی گزینه عنوان شده، صفحه مربوط به قوانین و مقررات کیف پول تراست ولت ظاهر می‌شود که باید تیک قبول تمامی قوانین را زده و سپس روی CONTINUE کلیک کنید.

2- نرم‌افزار از شما می‌خواهد که یک کد 6 رقمی، مانند قسمت ایجاد کیف پول جدید، وارد کنید. این رمز را با دقت انتخاب و وارد کنید.

3- در صفحه بعد نرم‌افزار مجدداً از کاربر رمز عبور انتخاب شده‌ وی را می‌خواهد. رمز را وارد کرده و تایید را بزنید.

4- صفحه بعد مربوط به تعیین نوع کیف پولی که می‌خواهید بازیابی شود، می‌باشد. اولین گزینه (Multi-Coin Wallet) مربوط به کیف پول با چند رمز ارز مختلف است که باید روی آن کلیک کنید.

آموزش اجرای کیف پول تراست ولت

5- با کلیک روی گزینه عنوان شده به صفحه بازیابی از طریق کلمات 12 عددی که در مرحله ایجاد کیف پول جدید، نرم‌افزار به ما ارائه کرده بود، منتقل می‌شویم. باید در قسمت Secret Phrase آن کلمات را به ترتیب وارد کنیم.

6- پس از وارد کردن کلمات با دقت و کلیک روی گزینه Import، نرم‌افزار پس از چند لحظه بررسی اطلاعات وارد شده، کیف پول شما را بازیابی می‌کند و عبارت Your wallet was successfully imported ظاهر می‌شود. پس از کلیک روی گزینه DONE و تایید ارسال اطلاعیه‌ها (Notifications) در صفحه بعد (از طریق کلیک روی گزینه ENABLE)، صفحه اصلی نرم‌افزار برای شما ظاهر می‌شود.

آموزش استفاده از کیف پول تراست ولت

این کیف پول دیجیتال، از 4 قسمت اصلی تشکیل شده است که پس از هر بار ورود به نرم‌افزار در انتهای صفحه اصلی نمایش داده می‌شود:

Wallet، Discover، DApps و Settings. که به ترتیب به بررسی هر کدام می‌پردازیم.

بخش Wallet

طرز استفاده از کیف پول تراست ولت

این بخش که همان صفحه‌ی ابتدایی نرم‌افزار پس از باز شدن را نمایش می‌دهد، گزینه‌های مختلفی دارد. شماره‌گذاری روی شکل به شرح زیر است:

1- همانطور که در عکس مشاهده می‌کنید، در ابتدای کار با تراست ولت و در لیست کوین‌ها، تنها بیت کوین، ارز دیجیتال اتریوم (ETH)، BNB و اسمارت چین نمایش داده می‌شوند. این گزینه برای اضافه کردن کوین‌های جدید و آن‌هایی که در لیست اولیه نرم‌افزار نیستند، به کار می‌رود. با کلیک روی این گزینه، به صفحه‌ای منتقل می‌شوید که در آن می‌توان تمامی ارزهای موجود در این نرم‌افزار را به لیست پیش فرض برای نمایش در صفحه اول اضافه کرد. برای اینکار تنها کافیست اسم رمز ارز مورد نظر را در نوار ابزار بالای صفحه جستجو کرده و روی گزینه کنار آن‌ها کلیک کنید.

آموزش نحوه کار با کیف پول تراست ولت

2- این گزینه میزان کل دارایی شما را در لحظه بر حسب واحد دلار نمایش می‌دهد.

3- این گزینه برای نمایش تمام اطلاعیه‌ها و اعلامیه‌های نرم‌افزار است (Notifications). اگر اطلاعیه‌ای برای شما آمده باشد، می‌توانید از این قسمت آن را مطالعه کنید.

4- این گزینه که خود از 2 قسمت SWAP و EXCHANGE تشکیل شده است، برای خرید و فروش به کار می‌رود. در بخش SWAP توکن‌های محدودتری را می‌توان بدون انتظار و به شکل مستقیم به یکدیگر تبدیل کرد. اما گزینه EXCHANGE که بسیار شبیه به قسمت SPOT در صرافی بایننس می‌باشد، برای تبدیل تمامی ارزهای موجود و پشتیبانی شده توسط تراست ولت به کار می‌رود. همچنین کاربر در این قسمت می‌تواند سفارش خود را برای قیمت خاصی مشخص کند و منتظر بماند تا در صورت رسیدن قیمت آن رمز ارز به سطح مشخص شده، سفارش وی انجام گیرد.

آموزش استفاده از بخش ولت کیف پول ارز دیجیتال تراست ولت
نحوه استفاده از کیف پول رمز ارزی تراست ولت

5- از طریق گزینه Buy کاربر می‌تواند به چند سرور موجود در این صفحه متصل شده و به خرید انواع رمز ارزهای لیست شده در این بخش بپردازد. پس از کلیک روی هر کدام از رمز ارزها، وارد صفحه مربوط به آن ارز می‌شویم، حداقل خرید از این بخش، 50 دلار می‌باشد و بهترین قیمت در بین سرورهای متفاوت، تحت عنوان Best rate در بالاترین قسمت قرار می‌گیرد.

چگونه از کیف پول تراست ولت استفاده کنیم؟

آدرس کیف پول تراست والت کجا نوشته شده است؟

گزینه Receive برای دریافت رمز ارز از دیگران تعبیه شده است. مراحل آن به این ترتیب است که ابتدا روی گزینه Receive کلیک می‌کنیم، سپس کوین مورد نظر را انتخاب کرده و منتظر می‌شویم تا صفحه مربوطه باز شود. در این صفحه QR Code مربوط به دریافت آن ارز مشخص شده وجود دارد که می‌توان از آن برای دریافت کوین استفاده کرد (شخص دیگر باید این کد را اسکن کند). در پایین این کد، گزینه Copy وجود دارد که کلید عمومی مربوط به این ارز می‌باشد و نقش همان QR Code را ایفا می‌کند. همچنین از گزینه Share برای ارسال همزمان کلید عمومی و QR Code برای دیگران می‌توان استفاده کرد. با استفاده از گزینه Set Amount نیز می‌توان میزان دقیق ارز دریافتی را مشخص کرد.

آدرس کیف پول تراست ولت و اسکن از طریق QRCode

7- گزینه‌ی Send در مقابل گزینه Receive قرار دارد و به معنی ارسال است. یعنی برای ارسال رمز ارز به افراد دیگر از آن استفاده می‌شود.

این صفحه شامل 2 گزینه Recipient Address برای تعیین آدرس کیف پول مقصد و Amount برای مشخص کردن میزان کوین ارسالی می‌باشد. آدرس کیف پول مقصد را می‌توان از طریق اسکن QR Code و یا الصاق آدرس آن، انجام داد. باید حواسمان باشد که اگر قرار به وارد کردن آدرس کیف پول مقصد است، آن را با دقت تمام انجام دهیم، چرا که در صورت نوشتن آدرس اشتباه، دارایی برای همیشه از دسترس خارج خواهد شد. پس از پر کردن هر دو گزینه روی CONTINUE کلیک کرده و پس از تایید نهایی، ارسال انجام می‌گیرد.

پیدا کردن آدرس کیف پول تراست ولت

8- این گزینه برای نمایش NFT هایی (توکن‌های غیرمثلی) است که ما در اختیار داریم.

9- گزینه Tokens برای نمایش انواع رمز ارزهای موجود در کیف پول ما و یا ارزهایی که زیر نظر گرفته‌ایم، می‌باشد که به صورت پیش‌فرض در لحظه ورود به نرم‌افزار آن را نمایش می‌دهد. با کلیک روی هر کدام از ارزهای دیجیتال در این لیست، صفحه مخصوص آن ارز باز می‌شود که 4 گزینه دارد: Send و Receive و Buy که توضیحات آن‌ها داده شد، و علامت کوچکی در گوشه بالا که نشان‌دهنده چارت قیمتی آن رمز ارز می‌باشد و با کلیک روی آن به صفحه توضیحات و نمودار قیمتی ارز مورد نظر منتقل می‌شویم. همچنین در صفحه مربوط به هر کدام از توکن‌ها، تاریخچه‌ی مربوط به نقل و انتقالات آن ارز نیز نمایش داده می‌شود.

بخش Discover

کاربران می‌توانند از این بخش برای موارد مختلفی استفاده کنند. به عنوان مثال می‌توان از بخش Staking برای درآمدزایی بیشتر در کنار حفظ دارایی‌های خود استفاده کرد. همچنین برای بررسی توکن مربوط به انواع پروژه‌های DeFi یا Lending (سیستم وام‌دهی) و یا حتی اتصال مستقیم به سرور صرافی‌های غیرمتمرکز مانند Uniswap، از این صفحه استفاده می‌شود.

بخش DApps

این قسمت نوعی مرورگر به حساب می‌آید و می‌توان از آن، برای تعامل با برنامه‌های غیر متمرکز یا همان DApps گوناگون استفاده کرد، بدون اینکه نیاز به اقدامی در خارج از فضای تراست ولت باشد. این مرورگر بر پایه Web3 نوشته شده که امنیت و کارآمدی آن را فوق‌العاده بالا می‌برد.

بخش Settings

گزینه‌های گوناگونی در این بخش وجود دارد که به بررسی مهم‌ترین‌ها می‌پردازیم:

در بالای این صفحه گزینه Wallets وجود دارد که با کلیک روی آن، تمامی کیف پول‌های ایجاد شده در این نرم‌افزار نمایش داده می‌شود. همچنین می‌توان از این بخش برای اضافه کردن کیف پول نیز استفاده کرد. مهمترین نکته در Wallets این است که با کلیک روی علامت سه نقطه کنار اسم کیف پول‌ها و سپس انتخاب گزینه Show Recovery Phrase و ورود مجدد پسورد نرم‌افزار، 12 کلمه امنیتی بازیابی کیف پول خود را مجدداً مشاهده می‌کنیم. همچنین نام کیف پول‌ها از این بخش، قابل تغییر است.

از طریق گزینه Security می‌توان تعیین کرد که ورود به نرم‌افزار تنها با وارد کردن پسورد امکان پذیر باشد یا بتوان با اثر انگشت نیز وارد شد. همچنین مدت زمان قفل شدن اتوماتیک نرم‌افزار نیز قابل تنظیم است.

از گزینه WalletConnect برای ایجاد ارتباط و اتصال امن به برنامه‌های غیر متمرکز (DApps) و دیفای‌ها (DeFi) استفاده می‌شود. تنها لازم است از طریق این گزینه، QR Code مربوط به آن برنامه را اسکن کنیم.

آموزش ویدیویی کار با Trust Wallet

سخن پایانی

ما در این مقاله به بررسی یکی از بهترین کیف پول‌های رمزارزی در جهان پرداختیم. کیف پول تراست ولت با ایجاد امکانات گوناگون مانند امنیت بالا، سرعت خوب، پشتیبانی از تعداد بی‌شماری ارز دیجیتال و غیره، سعی در جذب مخاطبان بیشتری دارد و تاکنون نیز بیش از 10 میلیون بار از طرق مختلف دانلود شده است. در صورتی که پس از دانلود و نصب تراست ولت قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، می‌توانید با مراجعه به وبسایت صرافی بیدارز به مهمترین رمز ارزها از جمله کوین‌های متاورسی، آلت‌کوین‌های مشهور واستیبل کوین‌هایی مانند تتر دسترسی داشته باشید. همچنین، لازم به توضیح است که می‌توانید USDT را با بهترین قیمت بازار در بیدارز خرید و فروش و بدون نیاز به پرداخت کارمزد شبکه، آن را تبادل کنید.

مقالات پیشنهادی

کیف پول مجازی چیست؟

نحوه محافظت از کیف پول ارز دیجیتال

بررسی کامل کیف پول حضانتی در مقابل کیف پول غیر حضانتی

ثبت نظر جدید
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها