کلاهبرداری یک میلیون دلاری پروژه NFT «لاکی استار کارنسی»

علی مهری
تصویر تعدادی سکه را نشان می‌دهد که بر روی انها نماد ارزهای دیجیتال است

یک پروژه NFT با مضمون طالع بینی به نام «لاکی استار کارنسی» از سرمایه‌گذاران چینی بیش از یک میلیون دلار کلاهبرداری کرد. به گفته شرکت امنیت بلاک چین سرتیک، کیف پول توسعه‌دهنده این پروژه، حدود ۱.۱ میلیون دلار توکن LSC موجود در قراردادهای بازار NFT و مرکز جوایز را برداشت کرده است.

سرتیک در گزارش خود اعلام کرد که توسعه‌دهنده پروژه لاکی استار کارنسی، ابتدا توکن‌های LSC را از قراردادهای بازار NFT و مرکز جوایز برداشت کرده است. سپس این توکن‌ها با استیبل کوین بایننس یواس‌دی مبادله شده و به آدرس دیگری فرستاده شده‌اند.

پروژه NFT لاکی استار کارنسی، بازار سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال در چین را هدف قرار داده بود. به نظر می‌رسد که از روزگذشته، وب‌سایت این پروژه از دسترس خارج شده است.

جدیدترین اخبار ارزهای دیجیتال را در بیدارز بخوانید.

توسط علی مهری
Follow:
با سلام! من علی مهری ناری هستم، دانشجوی مهندسی کامپیوتر با علاقه‌ی ویژه به دنیای سئو. در این دوران تحصیلی، عشقم به فناوری و دیجیتال مرا به سوی آموزش و تحقیق در زمینه‌های جذابی مانند ارزهای رمزنگاری شده و بهینه‌سازی سایت‌ها سوق داده است. من تمام تجربیات و دانش خود را در این دنیای پویا با شما به اشتراک می‌گذارم. هدفم ارتقاء دانش شما در زمینه ارزهای دیجیتال و کمک به شما در رسیدن به موفقیت در این دنیای جذاب است.
ثبت نظر جدید
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها