10 تا از بهترین بازی هایی که ارز دیجیتال می‌دهند + لینک مستقیم

تیم بیدارز
تصویر گیمری که درحال بازی کردن است، بازی هایی که ارز دیجیتال میدهند

تابه‌حال به‌این فکر کرده‌اید که با یک تیر دو نشان بزنید و علاوه‌بر بازی کردن، ارز دیجیتال به‌دست آورید؟ به‌لطف دنیای بلاک‌چین و کریپتوکارنسی، این‌روزها بازی هایی که ارز دیجیتال میدهند رواج یافته‌اند. اگر شما هم می‌خواهید از طریق گیم کسب‌درآمد کنید، می‌توانید وارد بازی‌هایی چون Meme Kombat، Chimpzee و غیره شوید.

در این مقاله با موضوعات زیر آشنا خواهید شد:

لیست بازی هایی که ارز دیجیتال میدهند

هدف از بازی کردن تغییر کرده است و حالا گیمرها به‌دنبال بازی‌هایی که ارز دیجیتال می‌دهند هستند. گیمرها درآن‌واحد هم کسب‌درآمد می‌کنند هم سرگرم یک بازی جذاب می‌شوند. به‌همین‌دلیل، بازی‌های کریپتویی  در حال محبوب شدن هستند. در ادامه، شما را با لیستی از مطمئن‌ترین و معتبرترین  بازی‌های کریپتویی آشنا می‌کنیم.

1- بازی میم کمبت (Meme Kombat)

ارز این بازی اتریوم است. شخصیت‌های این بازی کریپتویی، میم‌ها هستند و این شخصیت‌ها باید با همدیگر مبارزه کنند. در طول مبارزه، شما باید برنده را انتخاب کنید. شما می‌توانید عملکرد شخصیت‌ها را بررسی کنید و سپس برنده را حدس بزنید.

تصویر سایت بازی میم کمبت، بازی هایی که ارز دیجیتال میدهند

این بازی برپایۀ هوش‌مصنوعی ساخته شده و نتایج مسابقه نامشخص و به پارامتر‌های خاصی مرتبط است. این پارامترها، درصد تشخیص برنده و اتفاقات درون بازی را کاهش می‌دهد و همین باعث محبوبیت Meme Kombat در لیست بازی هایی که ارز دیجیتال میدهند شده است.

کل توکن‌های این بازی کریپتویی، 12.000.000 است و 6.000.000 از توکن‌ها در پیش‌فروش بازی موجود است. شما می‌توانید با رمزارزهایی مانند ETH، BNB و USDT، با 5 دلار خرید و بازی کنید.

لینک سایت: Meme Kombat

هر چند با IP ایران می‌توانید وارد سایت میم کمبت شوید، اما برای جلوگیری از خطر مسدود شدن اکانت، بهتر است با یک پروکسی قوی و معتبر وارد سایت شوید. بعد از ورود از منوی صفحه، روی staking بزنید. در مرحلۀ بعد باید کیف پول خود را به بازی وصل کنید.

2- بازی چیمپزی (Chimpzee)

قبل از ورود به بازی Chimpazee، باید NFT خریداری کنید تا بتوانید وارد بازی شوید. نوع این بازی نسبت به دیگر بازی‌های مربوط به کریپتوکارنسی متفاوت است. در این بازی شما باید درخت کاشت کنید و پاداش بگیرید.

تصویر بازی چیمپزی، بازی هایی که ارز دیجیتال میدهند

توکن بومی این بازی، CHMPZ است. این پلتفرم، از هوش‌مصنوعی استفاده می‌کند تا کاربران بتوانند NFT بیشتری را شخصی‌سازی کنند. اگر از این بازی استفاده کنید، می‌توانید توکن‌های  رایگان مخصوص این شرکت به‌دست‌آورید و جوایز ممتازی کسب کنید.

از توکن CHMPZ می‌توانید در فروشگاه این پلتفرم استفاده کنید و کالای موردنیاز را خریداری کنید. اگر از فروشگاه پلتفرم چیمپز خرید کنید، توکن رایگان به‌دست‌می‌آورید. 45.000.000.000 توکن برای پیش‌فروش اختصاص داده شده است.

لینک سایت: chimpzee

3- بازی پاو فیوری (PawFury)

یکی دیگر از بازی هایی که ارز دیجیتال میدهند در جهان، PawFury است. هدف این بازی برای کاربران، سرگرمی و محافظت از محیط خود در دنیای رمز ارزها است. ارز  این بازی از شبکه اتریوم است و می‌توانید با ارزهایی چون USDT، BNB و ETH، خرید و فروش کنید. 5 قهرمان اصلی این بازی، مکس، یوکی، بوریس، مایا و اسپایک هستند که هر کدام ویژگی‌های خاصی دارند.

تصویر بازی پاو فیوری، بازی هایی که ارز دیجیتال میدهند

یک بازار اختصاصی درون بازی PawFury قرار دارد که به شما اجازه می‌دهد مالک دارایی‌های خود شوید. در این بازار، شما می‌توانید کالاهای کمیاب را در رویدادهای خاص به حراج بگذارید.

با توکن رسمی این بازی (PAW) می‌توانید سلاح و سایر اقلام مورد نیاز تهیه کنید.  هوش‌مصنوعی درون این بازی، باعث شده است تا تغییرات آب‌و‌هوایی درون بازی مشابه دنیای واقعی رقم بخورد.

لینک سایت: PawFury

در سایت pawfury شما باید اسکرول کنید سپس روی دکمۀ آبی رنگ Connect Wallet کلیک کنید و کیف پول خود را به سایت وصل کنید.

4- بازی تامادوج (Tamadoge)

یکی از بهترین روش‌های دریافت رمز ارز با بازی در جهان به لطف بازی Tamadoge رقم خورده است. چهارمدل بازی در Tamadoge وجود دارد که عبارتند از:

  • Rocket Dogs: هدایت موشک در فضا و کنترل راکت؛
  • To The Moon: حرکت به سوی ماه و جمع‌آوری سکه
  • Superdoge: مبارزه با دشمنان و جمع‌آوری سکه
  • Tamadoge Run: فرار از موجودات خطرناک در یک گورستان خالی از سکنه
تصویر بازی تامادوج، بازی هایی که ارز دیجیتال میدهند

لینک سایت: Tamadoge

در این سایت اول باید روی Connect Wallet بزنید و کیف پول خود را به سایت متصل کنید. بعد از آن باید مراحل ثبت‌نام را تکمیل کنید.

5- بازی پیکاموون (Pikamoon)

یکی دیگر از بازی هایی که ارز دیجیتال میدهند، Pikamoon است.  در این بازی، شما بعد از دریافت جوایز، می‌توانید توکن PIKA تهیه کنید. بعد از ثبت‌نام در این بازی، وارد دنیای Dreva خواهید شد. این دنیا، مبتنی بر متاورس است و می‌توانید NFT زمین‌های مجازیز را در اکوسیستم با توکن PIKA خریداری کنید.

تصویر بازی پیکاموون، بازی هایی که ارز دیجیتال میدهند

نام مناطق این بازی، Thunder Collective ،Earth Regions ،Flame Empire و Water Kingdom است. در حالت نبرد، می‌توانید از ان‌اف‌تی‌های خود برای پیروزی استفاده کنید. بازی‌های Pikamoon، به دو صورت آنلاین و آفلاین برگزار می‌شود. در برخی از بازی‌ها می‌توانید به‌صورت رایگان شرکت کنید.

ارز اصلی این بازی از شبکه اتریوم است. در بازی پیکامون می‌توانید از طریق اتریوم (ETH) و تتر (USDT) خرید و فروش کنید.

لینک بازی: Pikamoon

بعد از ورود به سایت، باید روی BETA SIGN UP کلیک کنید. این سایت، به برخی از اعضا (به صورت تصادفی) یک کارت هدیه 100 دلاری PIKA برای خرج کردن در بازار هدیه می‌دهد.

6- بازی سندباکس (Sandbox)

اگر به دریافت ارز دیجیتال با بازی سندباکس فکر می‌کنید، اول باید بدانید که توکن این بازی به‌نام‌های LAND و SAND شناخته می‌شود. شما می‌توانید به‌کمک برخی از ابزارهای این بازی، NFT متحرک و ثابت بسازید.

تصویر بازی سندباکس، بازی هایی که ارز دیجیتال میدهند

در این بازی متاورسی، شما می‌توانید با کشیدن و رها کردن، امکانات زمین خود را ارتقا دهید. به‌کمک توکن LAND، می‌توانید زمین‌های ساخته‌شده در بازی بفروشید.

لینک بازی: Sandbox

شرط اول ورود به این سایت، داشتن پروکسی قوی است. در غیر این‌صورت، با خطای Access denied مواجه می‌شوید. بعد از ورود به سایت، روی دکمۀ Create Account کلیک کنید و یک حساب کاربری بسازید.

7- بازی کریپتو کیتیس (CryptoKitties)

یکی دیگر از بازی هایی که ارز دیجیتال میدهند، CryptoKittties با ارز اتریوم است. این بازی، توسط استودیو کانادایی Dapper Labs در نوامبر 2017 راه‌اندازی شد.

تصویر بازی کریپتو کیتیس، بازی هایی که ارز دیجیتال میدهند

در بازی کریپتو کیتیس، باید گربه‌های دیجیتال پرورش و جمع‌آوری کنید. هر گربه‌ای که پرورش می‌دهید، به‌عنوان یک NFT شناخته می‌شود. برخی از گربه‌های این بازی، دارای ویژگی‌های خاص، منحصربه‌فرد و کمیاب هستند. همین دلایل باعث‌شده است تا قیمت این گربه‌ها نسبت به دیگر گربه‌ها گران‌تر باشد.

لینک بازی: CryptoKitties

در قسمت بالای سایت، روی دکمۀ Start کلیک و ثبت‌نام کنید.

8- بازی ایکسی اینفینیتی (Axie Infinity)

Axie Infinity، جز اولین پلتفرم دریافت کریپتو با بازی است که به گیمر اجازۀ استفاده از کارت‌های جمع‌آوری شده در نبرد می‌داد. به‌همین‌دلیل، این بازی به‌عنوان پوکمون دنیای کریپتو شناخته می‌شود.

تصویر بازی ایکسی اینفینیتی، بازی هایی که ارز دیجیتال میدهند

این پروژه، با ارزدیجیتال اتریوم ساخته شده است و هر حیوان یا هیولا درون این بازی، یک NFT است. این بازی، از یک توکن AXS به‌عنوان ارزدیجیتال درون بازی استفاده می‌کند. این ارزها در مبادلات درون بازی معامله می‌شود.

شما با منابع جمع‌آوری شده می‌توانید آیتم بسازید و با دیگر گیمرها تعامل داشته باشید.

لینک بازی: AxieInfinity

برخلاف دیگر سایت‌ها که با IP ایران نمی‌توانستید وارد شوید، این سایت با پروکسی نمی‌توانید وارد شوید و با خطای 1005 مواجه می‌شوید و حتما باید پروکسی غیرفعال باشد. برای حل این مشکل، شما می‌توانید با VPS ای‌پی خارج وارد بازی شوید.

بعد از ورود، روی Play Now بزنید و باید کیف پول جدید بسازید یا کیف پول خود را به سایت skymavis متصل کنید و به مراحل بعد بروید.

9- بازی اسپلینترلندز (Splinterlands)

SplinterLands جز بازی هایی که ارز دیجیتال میدهند است و به گیمرها اجازه می‌دهد کارت‌های مختلف را خرید و فروش کنند. بعد از فروش هر کارت، می‌توانید سود کسب کنید. این بازی، روی پلتفرم بلاک‌چین ساخته شده است و هر کارت، یک توکن غیرقابل تعویض است.

تصویر بازی اسپلینترلندز، بازی هایی که ارز دیجیتال میدهند

برای کسب کریپتو با بازی Splinterlands، باید بتوانید مهارت‌های خود را بالا ببرید تا شانس شما در رقابت‌ها بیشتر شود. رمز پایۀ اصلی این بازی، DEC است و می‌توانید با سایر رمزارزها در صرافی‌ها معامله کنید.

لینک بازی: SplinterLands 

یکی از حساس‌ترین سایت‌ها به آی‌پی ایران، اسپلینترلندز است و بعد از ورود، با خطای 403 مواجه می‌شوید. بعد از ورود به سایت، باید روی دکمۀ Play Now بزنید. پس از آن روی REGISTER کلیک و ثبت‌نام کنید.

10- بازی دیفای کینگدام (DeFi Kingdoms)

تمام قهرمانان بازی دیفای کینگدوم، به NFT تبدیل می‌شوند. سبک این بازی فانتزی است و به‌عنوان یک بازی RPG پیکسلی شناخته می‌شود. کسب ارز دیجیتال با بازی DeFi Kingdoms به‌دلیل تعداد بالای بازیکنان آنلاین (بیش از 100000 کاربر) دور از انتظار نیست.

تصویر بازی دیفای کینگدام، بازی هایی که ارز دیجیتال میدهند

امکانات درون این بازی با توکن JEWEL معامله می‌شود. هر کاراکتر در این بازی، دارای توانایی‌ها و آیتم‌های منحصر به فردی هستند که می توانند به بازیکنان کمک کنند. برخی از قهرمانان این بازی، دارای آیتم‌های کمیاب هستند و همین باعث افزایش ارزش کاراکترها می‌شود.

لینک بازی: DeFiKingdoms

اگر بدون فیلترشکن وارد بازی defikingdoms شوید، با خطای «آی‌پی شما مجاز به فعالیت در این بازی نیست.» مواجه می‌شوید. بعد از ورود به سایت، روی دکمۀ Play Now بزنید.

جمع بندی

در این مطلب شما با بازی هایی که ارز دیجیتال میدهند آشنا شده‌اید. هر کدام از این بازی‌ها، امکانات خاصی دارند. اگر به‌دنبال تبدیل دارایی‌های خود با سایر رمزارزها در صرافی‌ها مانند صرافی ارز دیجیتال بیدارز و غیره هستید، می‌توانید وارد بازی Splinterlands شوید.

اگر به‌دنبال کسب رمز ارز با بازی هستید و می‌خواهید اتریوم به‌دست‌آورید، PawFury، Pikamoon و… بازی‌هایی مدنظر شما هستند. به‌نظر شما کدام بازی برای کاربران ایرانی کاربردی‌تر است؟

مقالات زیر را حتما بخوانید

NFT و هوش مصنوعی

اصطلاحات ترید ارز دیجیتال

دریافت دوج کوین رایگان

Follow:
تیم بیدارز
ثبت نظر جدید
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها